V nedeľu večer odvysielala RTVS veľké finále tretej série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. Dramatický súboj o titul Majsterky pekárky si pozrelo až 587.000 divákov a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. RTVS kraľovala rebríčkom sledovanosti v prime-time aj v piatok so šou Čo ja viem. Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo celkom až 454.000 divákov a stala sa tak celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.

V piatok si premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke pozrelo 372.000 divákov pri trhovom podiele 20,7 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Vysokej sledovanosti sa tešila aj premiérová epizóda cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo 192.000 divákov pri trhovom podiele 13,1 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 343.000 divákov pri trhovom podiele 17,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 248.000 divákov pri trhovom podiele 14,9 % v cieľovej skupine 12+. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 99.000 divákov pri trhovom podiele 10,2 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom veľké finále premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii si reláciu nenechalo ujsť až 587.000 ľudí pri trhovom podiele 27,3 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala trhový podiel až 27,8 %.

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 367.000 divákov pri trhovom podiele 26,5 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 87.000 divákov pri trhovom podiele 6,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 189.000 divákov pri trhovom podiele 13,7 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA