6. 2. 2005

NCTO 2004

NCTO 2004
powered by : www.kompost.cz
Vyhlasujeme výsledky súťaže o
Najtrápnejšiu CELEBRITU Televíznej Obrazovky 2004 NCTO 2004
Celkový počet vašich ctených 809 hlasov rozhodol 1.Ušiaková Andrea 113/14% Zaskočilo ma to, vôbec som to nečakala," Získala cenu od ATTA AIR- miesto letušky ! "Ďakujem, beriem to! " 2 Andrea Vadkerti 102/13% Ahoj Andrejka,rozhodla som sa ze Vam napisem,pretoze Vam chcem povedat,ze novy desing tejto super talkshow je na jednotku,velmi sa mi paci,aj to,ze tam tak skvele zapadate.Aj moj ocko Vas rad pozera,uz od cias ked ste robili spravodajstvo,tak Vam chcem len zapriat vela uspechov a vela vela sil,aby ste to robili,tak dobre ako doteraz,bamozno aj lepsie.s pozdravom Sona.
3 Zuzana Hajdu 91/11% Lebo máme choré kozy. A konečne sľúbila, že sa bude venovať manažmentu chemických a potravinárskych podnikov.
4. Emma Tekelyová 83/10% Bulvárny magazín VIP na TV JOJ mení svoj vysielací deň i čas. Miesto nedele si ho diváci už v programe nenájdu
5. Richard Rybníček 80/10% ahoj. chcem sa spytat, ci ti videt bradavky, ked si na ne polozis 5 koruny ? Prepáčte za odpoveď až teraz. Skúšal som to, a nevidieť Jeho dní nech je čím menej a jeho úrad nech prevezme iný. (Z 109,8)
Cenu získava spolu s Marcelom Parom a hlavne s Dr. Zahradníkom
6. Pavel Bruchala 74/9% Pretože má zlaté vajce
7. Karin Majtánová 62/8%
Hlasy poslali páni Rigo a Milan Reichel, ale aj tímy HZDS a TV SDKÚ Ružinov
8. Andy Timková 41/5% Nepomohlo ani zväčšenie košíka
9 Jaro Buček 39/5% Lebo je taký zlatučký
10. Branislav Král 34/4% Najkomplexnejší slovenský žurnalista