18. 6. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA Riaditeľ odpovedá: Re: haslerka 31.5.2005 13:48 Nemám u riti divákov, mám u riti teba. A keď si taká múdra, prídi v nedelu o 22.00 hod do štúdia a môžeš si to so Škrekovou vybaviť osobne. riaditel Riaditeľ odpovedá: Re: all 1.6.2005 14:36 Chcel som vás informovať, že tú poslednú odpoveď som písal ja ako majitel, nie riaditeľ a svoje som si už povedal. Nemám zatiaľ čo dodať. Riaditel spoločnosti NAUTIK TV s.r.o. ake typy tv programov preferujete? vela pozerame doma NBC, bavia ma spravy, publicistika - zostavam im verna. Tesi ma ponuka CT na oboch kanaloch, pozerame aj filmy na DVD a pocuvam TA3 ako kulisu pri pisani scenarov. Dobrý deň. Myslím si, že Vaša talkshow je skutočne na úrovni a je to jedna z najlepších relácií vo verejnoprávnej televízii. Zvlášť časť kde boli bývalí a sučasní športoví komentori bola super. A k otázke. Čo si vy predstavujete pod pojmom verejnoprávnosť televízie? Držím palce. Martin nerozumiem pojmu verejnopravnost podla slovenskych politickych predstav. Poznam len zlu a dobru tv pracu. to su moje kriteria. Andrea Vadkerti