7. 11. 2005

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS
Spoločnosť Summit Motors Slovakia, ktorá na Slovensku zastupuje značku Ford, požiadala televíziu JOJ o stiahnutie svojej reklamy z vysielacieho času reality show VyVolení.
Juraj Vydarený z marketingového oddelenia tejto spoločnosti že "nechceli, aby sa meno spoločnosti Ford spájalo s reláciou VyVolení". TV JOJ podľa Vydareného promptne vyhovela ich požiadavke a presunula ich reklamy od 1. októbra na iné časy. Ďalším dôvodom na stiahnutie reklamy bol podľa Vydareného aj fakt, že reláciu VyVolení sledujú v prevažnej miere diváci, ktorí nie sú cieľovou skupinou spoločnosti Ford. "Nebolo by preto efektívne vysielať našu reklamu v čase tejto relácie," dodal na vysvetlenie Vydarený. Hovorca televízie JOJ Ľudovít Tóth potvrdil, že televízia presunula reklamu Fordu na základe požiadavky mediálnej agentúry zastupujúcej spoločnosť Ford. Reláciu VyVolení sledujú viac ženy ako muži a Ford chce mať reklamu v čase relácií, ktoré sú sledované viac mužskou časťou divákov, podčiarkol Tóth. Reklamu spoločnosti Ford preto presunuli napríklad do času vysielania Ligy majstrov. Informácie, že by tejto spoločnosti prekážala relácia formátu VyVolených televízia JOJ podľa Tótha nemá.