9. 12. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

,,Rozfúkal vietor / lístie v okolí / odvial aj lásku / snáď to prebolí," ,,Mám dlhý deň plný jednaní / Čau... iba tak medzi dverami / ...vieš... / Mám ťa rád, ale musím ísť, business, to je môj svet." CD Peter Kotuľa – Poď so mnou "Uvažujem oslobodiť policajných odborových funkcionárov od služobných povinností v Policajnom zbore. Budú teda v zálohe." Minister vnútra Vladimír Palko

„Tento prípad má znaky toho, čo sa nazýva Pelikán. „Ak chceme spôsobiť nedôveryhodnosť osoby, ktorá by mohla poukázať na určité nezákonné praktiky aj pána premiéra, tak je treba túto osobu pošpiniť, aby bola nedôveryhodná.. Neukončíme hneď pojednávanie? Odsúďte ma hneď, nech to máme za sebou, čím skôr pôjdem do väzenia, tým skôr sa vrátim a možno sa aj nevrátim.“ Peter Ďuračka pred senátom bratislavského krajského súdu., "Pán obžalovaný, nejedzte cukríky !“ Predsedníčka senátu Petrovi Ďuračkovi

"Veď aj Madonna v začiatkoch získavala len podobné hrozné ocenenia a teraz je z nej hviezda. Najprv je to Metla, potom rátam, že to bude nejaký Skokan, či Objav roka a potom Slávik!Teraz by som chcela dokázať ľuďom, že naozaj viem aj spievať. Spievam výlučne o sexe!" Metla roka Ramada. "Chcel by som povedať, že nechcem povedať nič". Jožo Ráž - Slávik 2005

„Borisko, bohatého Mikuláša Ti zo srdiečka praje Zuzana Belohorcová.“

Moderátorka Big Brother-Súboj Zuzana Belohorcová na podpisovej karte s venovaním

"Som šťastný a cítim to, čo som dlho necítil.“

Boris Prihradský - po Zuzaninom želaní

"Tlačová rada by ma mala pochváliť, pretože sa snažím o morálne pozdvihnutie úrovne slovenských médií." Vladimír Palko "Ja som za fór, ja som za vtip, ja som za holé zadky, ale musí to mať noblesu .Ľubo Roman je ten posledný, kto má čo koho označovať za červeného.Je to ako v krčme štvrtej cenovej skupiny, kde sa dvaja hádajú, že ty si kokot a ty si kokot !“

Fedor Flašík o plagáte na ktorom Roman upozorňuje, že jeho bratislavský konkurent Vladimír Bajan má podporu Smeru.

"Hrubala bol po otrase mozgu, mal bolesti hlavy, poruchy spánku, práca mu nešla tak dobre ako inokedy. Mal pocity strachu a úzkosti. Na nehodu si nepamätal, mal ostrovčekovité poruchy pamäti. Hrubala odmietol skúšku na alkohol preto, lebo reagoval na stres, mal zníženú ovládaciu a rozpoznávaciu zložku". Psychiater Peter Breier na disciplinárnom pojednávaní so sudcom Špeciálneho súdu Jánom Hrubalom

"Keď niekto povie, že policajt úplatok vzal, tak je to pravda."

Krajský policajný riaditeľ Ľudovít Mihál

"Čínska vláda si veľmi váži ľudské práva, čo bolo deklarované aj parlamentom v čínskej ústave."

Predseda vlády Čínskej ľudovej republiky Wen Jiabao po rokovaní s predsedom parlamentu Pavlom Hrušovským

"V celej záležitosti sa už nemám k čomu vyjadrovať, pretože závery vyšetrovania budú oficiálne dané. A keďže sa vyjadrujem teraz k tomu, že nebudem vypovedať viac k tejto záležitosti, tak to je celé." Nezávislá poslankyňa Iveta Henzélyová