26. 2. 2006

NÁDEJ zomiera posledná

NÁDEJ zomiera posledná
"No, vážený pán predsedajúci, vážené pani poslankyne, morálny apel pána Mečiara na mňa hlboko doľahol, naozaj som zronený v kolenách, že takýto človek mne niečo ide hovoriť o morálke. V deň konania neúspešného referenda ešte ako rádový občan pán predseda som si vás počkal na Hlbokej a ako rádový občan som vám vynadal za zmarené referendum. Ani v duchu by ma nenapadlo, že o tých pár rokov budeme takto stáť, ale no teda v živote by ma nenapadlo, že vy mi niečo budete hovoriť o morálke. To teda v žiadnom prípade. Už keby boli všetky dôvody zlé, keby ste mi tu od argumentovali moje argumenty ako že sú nedostatočné, zvažoval by som naozaj odstúpenie. Ale ak vy mi budete niečo hovoriť o morálke, tak budem toto ministerstvo spravovať najlepšie ako viem do posledného dychu, do poslednej nádeje a nádej zomiera posledná. " F. Tóth, minister kultúry SR