28. 7. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Pre mňa je to koza trápna. Keby ju nedali do tej ¸nočky’, tak si inde ani neškrtne, lebo na nič iné nemá. Je to dievča, ktoré keby niekomu zo štábu nedalo, tak sa tam nedostane. " Erik Hilár Lakatošovie o Dagmar Didiane Dianovej

"Koreňová certifikačná autorita a jej služby, ktoré majú byť prístupné 24 hodín denne na internete, javia príznaky prehltenia. Nejde o zlyhanie bezpečnostných systémov, preniknutie ani o vypnutie. Môže to byť výsledok hocikoho. E-mailový server sme si vypli sami." Riaditeľ kancelárie NBÚ Ivan Goldschmidt

"Naše argumenty sa odmietajú. Ak by bol seriózny záujem o diskusiu, miesto snemu sa mohli v okresoch konať stretnutia členov. Mám skúsenosť, že čím ideme nižšie v štruktúrach, tým členovia viac rozumejú mojím argumentom, argumentom Daniela Lipšica, Pavla Minárika a Františka Mikloška. Téza, že sme boli odtrhnutí od členskej základne je presne naopak.Na Rade KDH sme mali podporu možno pätiny členov rady. Na sneme to bola štvrtina a čo mám skúsenosť zo zhromaždení členov, tam je to v náš prospech alebo jedna k jednej. Čas ukáže, kde bola pravda. Je strašne smutné, že dnešné KDH nerozumie otázkam svedomia." Bývalý podpredseda KDH Vladimír Palko

"Jednak som bol opitý, potom som to hovoril na straníckom mítingu a po tretie to bolo v kontexte čo by sme robili, keby sme boli napadnutí."

Predseda SNS Ján Slota

"Obrovská, brutálna a vražedná zloba Hizballáhu sa žiaľ neobjavuje vo svojej plnej intenzite na televíznych obrazovkách mimo územia Izraela.Prezentuje sa prevrátené podanie, v ktorom sa z obete stáva agresor." Izraelský premiér Ehud Olmert

„Ak sa mi podarí vydražiť šperk za viac peňazí, ako budú stáť moje nové silikónové prsia, všetky zostávajúce financie venujem rodičom malého Thomasa Grestyho , ktorý pred pár dňami sám dva dni blúdil v Tatrách a pátracia akcia spojená s jeho hľadaním vyšla na viac ako 600- tisíc korún. Rada by som jeho rodičom, ktorí to budú musieť zaplatiť, aspoň trošku pomohla.Nemám zatiaľ peniaze, aby som si ich mohla dať spraviť. Práve preto uvažujem o dražbe. Je mi aj trošku ľúto, že darček od Jana takto speňažím, ale v konečnom dôsledku, aspoň ho budem nosiť stále pri srdci.“ Martina Blechová

"Hackeri sú zločinci, keby ste to nevedeli, Nadobudol som dojem, že z prostredia médií majú väčšiu silu a pravdu tí, ktorí porušujú zákony.Zločinci, ktorými hackeri sú, sa nemajú vyjadrovať mediálne a ak im to médiá umožnia, tak to nie je veľmi dobre.Polícia chce čoskoro obviniť konkrétnych ľudí vrátane tých, čo boli s nimi súčinní", teda napríklad, že mali informácie a polícii ich neposkytli. To sa vzťahuje aj na pracovníkov médií.Nie je vyhrážanie sa novinárom, ale vysvetlenie situácie". Prvý policajný viceprezident Jaroslav Spišiak

„Táto koalícia je stabilná a bude stabilná. Nebudem glosátorom alebo komentátorom politických výrokov, ktoré urobí niekto iný. Viete, listov chodí toľko všelijakých po celom svete.Máme záujem na všestranne dobrých vzťahoch s Maďarskom. A ja dnes nevidím vôbec žiadny problém.“ Premiér Robert Fico

"Izrael úprimne ľutuje tragickú smrť posádky OSN v južnom Libanone. Neútočili sme na posádku OSN a od začiatku tohto konfliktu sme vyvinuli dôsledné úsilie s cieľom zaistiť bezpečnosť všetkých členov mierovej misie OSN."

Hovorca izraelského rezortu diplomacie Mark Regev