27. 11. 2011

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS
Seriál Dr. House (2004) bude zrejme pre Hugha Laurieho zavŕšením jeho kariéry seriálového herca. Britský herec, ktorý sa preslávil ako mrzutý lekár Gregory House, v rozhovore naznačil, že po skončení úspešnej lekárskej drámy sa pravdepodobne v žiadnom ďalšom seriáli neobjaví. "Neviem si predstaviť niečo podobné, ako bol Dr. House," povedal pre denník Daily Record. "Myslím si, že ma bude zaujímať skôr písanie, produkovanie alebo réžia. Celé toto odvetvie mi pripadá fascinujúce. Myslím si, že som mal obrovské šťastie, že som dostal takú príležitosť, akú som dostal, a nebudem pokúšať osud dvakrát," dodal. Päťdesiatdvaročný Laurie hral Housea sedem rokov. Ôsma séria Dr. Housea sa začala vysielať v októbri a podľa toho, čo Laurie naznačil v tom čase v rozhovore, bude zrejme posledná. "Koniec ôsmej série zatiaľ vyzerá ako koniec celého seriálu," uviedol.
Americká speváčka Courtney Love ponúkla do speváckej súťaže The X Factor nahrávky skupiny Nirvana, ktorej frontmanom bol jej zosnulý manžel Kurt Cobain. Ponuku predostrela producentovi šou Simonovi Cowellovi prostredníctvom sociálnej a mikroblogovacej siete Twitter. "Chceš nejaké piesne od Nirvany? Mám perfektný nápad, zavolaj mi," napísala 47-ročná líderka skupiny Hole, ktorá chce, aby skladby zaspievala súťažiaca Janet Devlin. Love totiž zistila, že sa narodila neďaleko dedinky v Severnom Írsku, z ktorej pochádzajú Cobainovi predkovia. Kontroverzná hudobníčka vlastní práva na tvorbu Nirvany od roku 1994, keď zomrel Cobain. Podľa denníka The Sun je vedenie šou šokované jej ponukou, keďže zvyčajne býva veľmi ťažké získať povolenie použiť v programe také legendárne piesne. Love len nedávno na svojom brazílskom koncerte vynadala človeku z obecenstva, keď ju nahnevalo, že zdvihol nad hlavu Cobainovu fotografiu. Neodpustila si ani urážlivé poznámky na adresu bývalého bubeníka Nirvany Davea Grohla. Informácie pochádzajú z webovej stránky www.nme.com

© 2011, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.