16. 12. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Tieto presuny zbraní ma nezaujímali a nezaujímajú. Daný podnik má s ministerstvom obrany súvis iba v tom, že jeho 100-percentným vlastníkom je štát. „ Ľubomír Galko

„ Človek sa riadi svojím svedomím a opica nízkymi pudmi. Keď sa pozrieme na hlasovanie o rozpočte, kde sme si my dali podmienku, že ak si politické strany siahnu na vlastné peniaze, sme ochotní rozpočet podporiť, celé to dopadlo tak, že poslanci, ktorí v týchto stranách sú, sa zhodli, že nie, že radšej sa dohodne čert s diablom a spoločne podporia niečo, s čím nesúhlasia, len aby sa nemuseli vzdať peňazí v straníckej kase. Pripomenulo nám to správanie opíc v súlade so svojimi pudmi. Na každý stôl sme odovzdali po jednom banáne, pretože je to potrava pre opice a tiež preto, že je zahnutý a pre boľševikov to pripomína kosák. Boli sme radi, že sa toho niektorí chopili a ešte si vypýtali dupľu." Igor Matovič

„ Julia Schneider je prirodzene štíhla slečna, ktorá má veľmi vyšportovanú postavu, druhá bola naša modelka z Elite Prague Lenka Hanaková, ktorá má tiež veľmi peknú postavu a nie je vychudnutá.“ Saša Jány

„ My sme vždy dávali zlaté odznaky, prvýkrát sme chceli dať na sneme odznaky platinové, len žiaľ, všetku platinu nám niekto ukradol. „ Robert Fico

„ Smer-SD pôjde do vlády podľa predsedu SNS s hocikým, aj s čertom, aj s Maďarmi. „My sme už dávno vedeli, že uvažujú o koalícii s KDH a Most-Híd. Teraz ukázal Smer-SD pravú tvár, aká je jeho národná politika ." Ján Slota

"Fico nechce, aby vládlo klbko hadov, chce aby vládol len jeden had. Ani Mečiar by si nedovolil takto manipulovať s inštitúciami a verejnou mienkou. „ Anton Danko

"Pani premiérka bude reagovať, len keď sa dobre vyspí." Ľubica Pilzová, riaditeľka Tlačového a informačného odboru ÚV SR

„Chcel som byť originálny, a keďže muž v mojom veku považuje za sexi nápoj koňak, chcel som kúpiť nejaký vo veku Tiny. Avšak také mladé koňaky nepredávajú, preto ostávam pri šampanskom. Mám tam dve pesničky, ktoré ma zaujali, ale hlavne tá posledná, ktorá má zhodou okolností rovnaký názov ako celý album a to je S.E.X.Y..“ Robert Fico

„Nevyprovokuješ ma, môj zlatý." Vladimír Weiss na otázky redaktora HN.