6. 9. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Žiadali sme odročiť pojednávanie, lebo mesto prostredníctvom súťaže hľadalo právne zastupovanie. Neakceptovali nás, preto sme súťaž museli zrušiť a narýchlo niekoho nájsť, voľbou bol Ľubomír Fogaš."
Ľubomír Andrassy


"Samozrejme, že sme mali množstvo problémov, predovšetkým počas posledných dvoch rokov. Bola tu sieť udavačov a zmijí. Ale to by nemalo zatemniť celkové pozitívne výsledky. „
Tarcisio Bertone, kardinál


"Mojím cieľom je v roku 2016 aby učitelia mali 1,2 PERCENTA priemerného platu na Slovensku. To je veľmi dôležité, aby neboli pod priemerným platom.”
Dušan Čaplovič, Správy RTVS

"To by sme možno považovali za určitý úspech."
Pavel Ondek, šéf odoborov, Správy RTVS

„ Všelijaké klebety sú, nikde nechcem odísť. Ani do Bratislavy, nikam... Pre mňa je Bratislava prechodné bydlisko. Dajme aj s poslancami mestského zastupiteľstva ešte jedno také hore-dole, hore-dole, lebo Humenné je rodné mesto. Ako všade môžem u Roberta Fica presadiť, všetko len pre Humenné. Humenné, poďme spolu. Ja ešte vnúčatá nemám. Jeeežiš Mária, tak dobre, budú aj vnúčatá. Potom dáme jedno poldeco a potom všetci pôjdeme... teda ja pôjdem spať. Humenčania, doboha, ste všade .“
Jana Vaľová, poslankyňa

„ Keby som ho napadol, ležal by na áre. Martvoň žije vo svete, kde môže urážať a pokorovať ženy. V mojom svete, keď muž urazí muža, tak si koleduje."
Alojz Hlina

"Viete, niekedy o ňom premýšľam, je to zvláštny chlapík. Ako si vybuduje svoj život? Sám sa prakticky odsúdil na ťažký život. Nemám najmenšie potuchy o tom, čo bude robiť ďalej. Jasné, že na neho nezanevrieme, môže sa tu cítiť bezpečne. Ale čo ďalej? Možno sa však v jeho prípade nájde kompromis. Snowden je niekto úplne odlišný a považuje sa za bojovníka za ľudské práva. Čo sme mali robiť, vydať ho tam? Uzavrite s nami dohodu. Ak nechcete, fajn. „
Vladimir Putin