20. 12. 2021

RTVS si drží pozíciu lídra vo víkendovom prime-time

RTVS si drží pozíciu lídra 
 

vo víkendovom prime-time


Počas sobotného večera bola Jednotka lídrom sledovanosti. Divákov zaujala súťažno-zábavná šou Záhady tela, satirický seriál Pumpa aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer. Nedeľný večer patril špeciálnemu vianočnému vydaniu šou Pečie celé Slovensko, ktoré si nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov.
V piatok večer prilákala divákov k obrazovkám Jednotky obľúbená šou Milujem Slovensko. Sledovalo ju 315.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v cieľovej skupine 12+. V sobotu sa lídrami v sledovanosti stali relácie Záhady tela (341.000, shr 15,4 %), Pumpa (270.000, shr 13,4 %) a Neskoro večer (274.000, shr 17,1 %). Záhady tela boli v sobotu zároveň najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V nedeľu sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa stal vianočný špeciál šou Pečie celé Slovensko, ktorý prilákal k obrazovkám 496.000 divákov pri trhovom podiele 20,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V nedeľu na poludnie lákala divákov k televíznym obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke. Sledovalo ju 420.000 ľudí pri trhovom podiele až 28,2 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.

Na Dvojke sa vysokej sledovanosti cez víkend tešil šport. V piatok sa najsledovanejším programom Dvojky stal hokejový zápas Slovenska so Švajčiarskom v rámci Natur Energie Challenge, ktorý sledovalo 119.000 divákov pri trhovom podiele 5,6 % v cieľovej skupine 12+. Svetový pohár v biatlone si v piatok popoludní pozrelo 60.000 divákov pri trhovom podiele 6,9 %. Sobotné preteky v rámci Svetového pohára v biatlone prilákali k obrazovkám na poludnie 82.000 divákov pri trhovom podiele 8,6 % v univerzálnej cieľovej skupine a popoludní 86.000 divákov pri trhovom podiele 7,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. V nedeľu si pozrelo pokračovanie pretekov počas poludnia 107.000 divákov pri trhovom podiele 7,1 % a popoludní až 116.000 divákov pri trhovom podiele 7,5 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA