23. 2. 2024

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA








"Na Západe možno bili ženy, ale Slovania sú iní, vôbec nám to nie je vlastné.“ 
Štefan Harabin



"Náhla smrť Alexeja Navaľného ma núti stále viac si uvedomovať, čo sa deje v našej krajine. Je to pomalý, stabilný postup, na ktorom nás NEČESTNÍ, radikálne ľavicoví politici, prokurátori a sudcovia vedú na cestu do záhuby. Otvorené hranice, zmanipulované voľby a hrubo nespravodlivé rozhodnutia súdov ničia AMERIKU. SME NÁROD V ÚPADKU, ZLYHÁVAJÚCI NÁROD! MAGA2024."
Donald Trump
  



„Navaľnyj je veľmi smutná situácia. Bol to veľmi statočný chlapík. Vrátil sa, mohol zostať preč a úprimne povedané, pravdepodobne by bolo oveľa lepšie zostať preč, a ozývať sa zo zahraničia, ako keby sa musel vrátiť domov, pretože ľudia si mysleli, že sa to môže stať, a aj sa to stalo. A je to strašná vec, ale deje sa to aj v našej krajine. Bol som obvinený štyrikrát... Všetko pre to, že som v politik. Obvinili ma z vecí, ktoré sú také smiešne. Je to forma Navaľného. Je to forma komunizmu, fašizmu.“
Donald Trump



"Mám pocit, že príliš veľa pozornosti sa tomu venovalo. Bol to jeden obrovský celospoločenský cirkus. Včera sa spustil veľký krik alebo teda veľká kampaň spomienky na pána Kuciaka – novinára. Podľa mňa to pôsobilo koordinovane vo všetkých médiách nevynímajúc RTVS.Viem, že tam boli s predsedom vlády nejaké nezrovnalosti. Ja si myslím, že to sú veci, ktoré by sme mali reflektovať."
Jozef Chudík ,člen Rady RTVS