2. 4. 2024

Veľkú noc trávili diváci s Markízou: Veľkolepá šou Let's Dance s najvyššou sledovanosťou od roku 2011!


Veľkú noc trávili diváci s Markízou: Veľkolepá šou Let's




 Dance s najvyššou sledovanosťou od roku 2011!

V pondelok si medzitýždenne polepšila a opäť zvíťazila dramatická Zrada, v sobotu zabodovala premiérová česká komédia Buď chlap! a vo štvrtok si divákov podmanili seriálové hity Dunaj a Mama na prenájom.


Aj počas uplynulej Veľkej noci patrili najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti televízii Markíza. Víťaznú sériu zavŕšil v pondelok 1. apríla 2024 podmanivý dramatický seriál Zrada, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci celého trhu.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenal strhujúci seriálový hit aj vo sviatočný Veľkonočný pondelok výborný rating 8,4 % a trhový podiel 24,2 %. V porovnaní s minulým týždňom si tak z hľadiska ratingu polepšil o 0,5 percentuálneho bodu. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 14,1 % v rovnakej cieľovej skupine. Talianska romantická komédia Ak ma opustíš, vezmem si ťa oslovila na Jednotke RTVS ešte nižších 6,8 % divákov pri obrazovkách.

Podmanivý herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka si vo včerajšej časti Zrady vychutnalo 479-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 612-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa stali v oboch hlavných cieľových skupinách večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie (rating 9,7 % / share 28,1 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 9,0 % / share 28,1 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze celkovo 537-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta v Televíznych novinách si včera v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ nenechalo ujsť 505-tisíc divákov, pričom dosah mal dokonca až na 865-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na čele pondelkového rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila televízia Dajto s legendárnou komédiou Bláznivá strela (rating 2,2 % / share 6,9 % v CS 13-55) s nezabudnuteľným Lesliem Nielsenom v hlavnej úlohe.

Tanečná horúčka na Slovensku graduje! Fenomenálna šou Let's Dance na obrazovkách televízie Markíza v nedeľu 31. marca 2024 prekonala všetky rekordy za viac než poslednú dekádu. Piaty priamy prenos aktuálnej 9. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy, elegancie a výlučne pozitívnych emócií dosiahol na Veľkonočnú nedeľu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 za viac než desaťročie absolútne rekordný rating 10,8 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 35,4 %. Ide o mimoriadne vysoké hodnoty, aké šou Let's Dance dosahovala naposledy v rámci 5. sezóny v roku 2011.

Konkurenčný seriál Iveta na TV Joj výrazne zaostal s viac než štvornásobne nižším podielom na trhu iba 8,7 % v rovnakej cieľovej skupine a súťažná šou Duel šampiónov si na Jednotke RTVS pripísala podiel na trhu 12,1 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo taktiež rekordných 624-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 989-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ako špeciálny porotca sa predstavil víťaz 7. série Ján Koleník a štvrtou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali herec Juraj Bača a jeho tanečná partnerka Patrícia Piešťanská.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadil v nedeľu akčný film Hunter Killer: Neviditeľný zabijak (rating 2,1 % / share 6,6 % v CS 13-55) na obrazovkách stanice Dajto. Zabodoval však aj druhý polčas atraktívneho zápasu Niké ligy medzi mužstvami FC Spartak Trnava a MŠK Žilina (rating 1,5 % / share 5,6 % v CS 13-55).

Markíza bola prvou diváckou voľbou aj v sobotu 30. marca 2024, najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala slovenská premiéra skvelej českej dobrodružnej komédie Buď chlap! V komerčnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila nad konkurenciou s ratingom 5,9 % a trhovým podielom 22,6 %. Hviezdne obsadený kinohit sledovalo na Markíze 276-tisíc divákov starších ako 12 rokov a aspoň na tri minúty si ho zaplo až 512-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najviac divákov v rámci oboch hlavných cieľových skupín si v sobotu pozrelo večernú reláciu Počasie (rating 6,2 % / share 24,8 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza v tento deň 392-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Druhé miesto v tejto univerzálnej cieľovej skupine obsadili Televízne noviny, hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si nenechalo ujsť 356-tisíc divákov a zasiahla až 582-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 13-55 zaznamenali rating 5,7 % a trhovým podielom 24,4 %.

Z ponuky menších staníc v sobotu najviac zabodovali legendárny príbeh lásky v seriáli Anna zo Zeleného domu (rating 1,2 % / share 5,1 % v CS 13-55) na stanici Doma, akčný dobrodružný film Sherlock Holmes: Hra tieňov (rating 1,2 % / share 4,9 % v CS 13-55) na Dajto a obľúbený český kriminálny seriál Špecialisti (rating 1,2 % / share 8,8 % v CS 13-55) na Markíza KRIMI.

Vo sviatočný Veľký piatok, 29. marca 2024, sa celkovo najsledovanejšími programami dňa v cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,8 % / share 25,7 %) a Počasie (rating 7,4 % / share 23,9 %). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Počasiu, ktoré si nenechalo ujsť 424-tisíc divákov. Predchádzajúce Televízne noviny sledovalo 419-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 691-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečer bol silnou jednotkou na trhu obľúbený dobrodružný film Cesta na tajomný ostrov (rating 6,3 % / share 24,9 % v CS 13-55).

Vo štvrtok 28. marca 2024 si ďalšie suverénne víťazstvo pripísal na konto dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a opäť tak porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Štvrtková dvadsiata premiérová epizóda 5. série Dunaja v komerčnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s vynikajúcim ratingom 9,1 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 27,3 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 14,6 %. Zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS si zvolilo dokonca len 9,1 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.

Celkovo strhujúca rodinná sága pritiahla k obrazovkám fantastických 547-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je zatiaľ štvrtý najlepší tohtoročný výsledok. V čase vysielania zasiahol pútavými zápletkami a dramatickými dejovými zvratmi nabitý Dunaj dokonca až 674-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnými jednotkami na trhu boli aj nasledujúce úspešné české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,7 % / share 21,8 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 2,6 % / share 20,8 % v CS 13-55). V ďalekom závese ostal film Pásla kone na betóne (share 10,7 % v CS 13-55) na obrazovkách TV Joj.

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa vo štvrtok stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala skvelý rating 5,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,5 % v cieľovej skupine 13-55. Štvrtkovú epizódu si vychutnalo celkovo 361-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 464-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak obľúbený seriálový hit TV Markíza v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnica.

Medzi spravodajskými programami si v cieľovej skupine 13-55 najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,3 % / share 27,3 %) a Počasie (rating 7,2 % / share 25,1 %). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si vo štvrtok nenechalo ujsť 434-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla dokonca až 702-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza včera 438-tisíc divákom.

Najvyššia priečka vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti menších staníc patrila televízii Dajto, ktorá výrazne zabodovala s akčným filmom Bad Boys (rating 1,9 % / share 6,8 % v CS 13-55).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA