8. 9. 2025

Na telo sa po letnej prestávke vrátilo ako jasná jednotka . Tak ako je to , Mimi?

 Na telo sa po letnej prestávke vrátilo ako


 jasná jednotka . Tak ako je to, Mimi?

Piatkové vydanie Televíznych novín, ktoré sa podrobne venovalo aj stretnutiu Fico – Zelenskyj, dosiahlo viac než dvojnásobný podiel na trhu oproti konkurenčným Novinám TV JOJ.


Vlajková loď politickej publicistiky
televízie Markíza sa v nedeľu 7. septembra 2025 po pravidelnej letnej prestávke vrátila na obrazovky s jasným víťazstvom. Dlhoročne úspešná a rešpektovaná relácia Na telo s moderátorkou Karolínou Lacovou sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejšou politickou diskusnou reláciou na celom slovenskom trhu.

Prvé vydanie tejto sezóny prinieslo atraktívnu debatu dvojice výrazných politických lídrov – v štúdiu sa stretli Tibor Gašpar, podpredseda Národnej rady SR a poslanec za Smer-SD, a Michal Šimečka, predseda Progresívneho Slovenska a poslanec NR SR.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 dosiahlo Na telo víťazný rating 3,2 % a trhový podiel 21,6 %. Konkurenčné politické diskusie zaznamenali vo svojich vysielacích časoch a v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižšie výsledky – O 5 minút 12 na verejnoprávnej Jednotke 13,1 %, V politike na TA3 si pripísalo 11,0 %, Politika 24 na JOJ 24 len 6,3 % a paralelne vysielané O 5 minút 12 na spravodajskej stanici :24 najslabších 2,6 %.

Aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ bolo Na telo jednoznačným lídrom, keď si ho nenechalo ujsť 230-tisíc divákov. Ostrý politický duel na Markíze si v nedeľu zaplo až 410-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na telo potvrdilo, že kombinácia silných hostí a najmä otvorenej diskusie odlišných názorových táborov je presne to, čo divákov priťahuje. Sme radi, že sa po lete vrátilo s takým úspechom,“ zhodnotil Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza.

Televízne noviny so silným pokrytím stretnutia Fico – Zelenskyj jasne ovládli piatkový večer

Piatok 5. septembra priniesol jednu z najvýznamnejších politických udalostí posledných mesiacov – bilaterálne stretnutie predsedu vlády SR Roberta Fica s prezidentom Ukrajiny Volodymyrom Zelenským v prihraničnom Užhorode. TV Markíza dianie intenzívne pokrývala vo svojich spravodajských reláciách aj na platforme TN live.

Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny dosiahla v tento deň v komerčnej cieľovej skupine 14-56 skvelý rating 5,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,5 %. Konkurenčné Noviny TV JOJ sa museli uspokojiť s viac než o polovicu nižším podielom 15,0 %, pričom Správy na Jednotke oslovili len 7,3 % divákov pri obrazovkách.

Televízne noviny si v piatok zaplo až 684-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta nenechalo ujsť 334-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, vďaka čomu sa stalo suverénne najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na Slovensku.

Keď sa deje niečo zásadné, diváci sa s dôverou obracajú na Markízu. Piatkové výsledky to opäť potvrdili – a ukázalo sa, že naši diváci oceňujú aj rozšírené vysielanie na TN live,“ uzavrel Michal Kratochvíl.