28. 10. 2005

Best Kept Secrets

Ludia, tiez ste sa zapojili do SMS sutaze v RODINNYCH TAJOMSTVACH.Napisem VAm moj postreh zo vcerajsieho nocovecera. Presne o 22,00 h mi prisla informacna sprava, ze o 22,10 zacina dalsi diel RT a ze sa mam zapojit do sutaze. V tyzdenniku mam uz 3x zmeneny cas zaciatku vysielania (22,10 potom 22,25) a v podstate nezacalo to ani v jednom case. V SMS bola poznamka, ze tato sms nie je spoptatnena (prisla z cisla X). O 22,20 mi prisla sprava zo sutaznou otazkou. Hodil Evin pacient na zem pohar. Poznamka ze sprava nie je spoplatnena tam uz NEBOLA (sprava prisla z ineho cila, nazveme ho Y). Pritom v pravidlach je pisane ze cena za odpovednu! SMS je 15 bez DPH. Serial som sledoval a tak viem, ze PACIENT HODIL POHAROM NA ZEM. Ked som to poslal ako spravnu odpoved, system mi vypisal, ze otazka bola zodpovedana ZLE(PRISLA Z CISLA Y). Znovu som poslal odpoved, ze NEHODIL, cuduj sa svete a bola spravna. Co tymto chcem povedat? ZE VECER MA 2 DIELY SERIALU. KAZDY MA 1 OTAZKU. KAZDA OTAZKA STOJI 3 Sk zaslanie odpovede 18 Sk za odpoved systemu a toto a plus ze mi zaslanie otazky poslu z cisla Y stoji to 18 Sk.cele krat 2. Ceny som zistil podla toho, z akeho cila prisli SMS Kedze som odpovedal VRAJ SPATNE, znovu zaslanie odpovede opat 3+18. TAkze ak spravne pocitam, vcerajsie 2 diely ma stali 5x18 Sk + 3x bezna 3 SK SMS a to sa rovna 99 Sk. V pravidlach je napisane, tusim ze neklamem, kto odpovie na 6 odpovedi behom mesiaca ( teraz nie je jasne ci kalendarneho alebo rozpatie od 1 odoslanej SMS - v tom prvom pripade asi to auto uz nemam sancu vyhrat) sa zaradi do zrebovanie o nejake micubisi, ostatny o kreslo od IKEI. TAk co vy na to?