7. 10. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Uvedomujem si, že školstvo stále upadá" Doc. Mgr. Martin Fronc ,minister školstva SR "Slovenské vysoké školstvo napreduje." Predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda

"Veľmi rada som sledovala Mojsejovcov. Na rozdiel od iných, netajila som sa s tým, že som ich sledovala. S Norikou a Braňom sa dobre poznám. Sú to ľudia, ktorí žijú recesiou a v určitých medziach si môžu robiť, čo chcú. Svojím spôsobom je to sympatické. " Erika Judínyová

"Myslím si, že je tak všestranný človek, že pritom jeho lietaní, riadení motoriek, jácht a iných vecí by aj ako technik spev zvládol určite," Porotca súťaže Slovensko hľadá SuperStar Julo Viršík o Jánovi Slotovi a jeho šanci v SHS II .

"Je pravda, že okrem práce v rádiu je toto prvá príležitosť, keď moderujem naživo. No mýliť sa je ľudské a ja verím, že to bude vždy lepšie a lepšie. So svojím výkonom som spokojná." Zuzana Belohorcová o svojom účinkovaní v BigBrother