2. 11. 2005

Hľadá sa Angelika, anjel Markízy

Hľadá sa Angelika, anjel Markízy
Po ovládnutí Markízy spoločnosťou Central European Media Enterprises/ CME/ je nad slnko jasnejšie, že nielen vo vedení nezostane kameň na kameni. CME však musí konať uýchlene, pretože dlhotrvajúca kríza sa veľmi rýchlo môže zmeniiť na agóniu. Na verejnosť prenikli informácie o horúcich kandidátoch na post nového riaditeľa Markízy. Mali by nimi byť generálny riaditeľ STV Richard Rybníček ,riaditeľ Centra reklamy televízie Markíza Matej Ribanský a Václav Mika. Špekuluje sa a aj o Martinovi Lengyelovi / zakladateľ TA 3/ . Výhodou Richarda Rybníčka je schopnosť realizovať zmeny, výborný imidž na verejnosti, skúsenosti z mediálneho prostredia a schopnosť lobbingu Nevýhodou môže byť jeho politická orientácia a nepreukaznosť schopnostti efektívne viesť komerčný subjekt. Matej Ribanský je skúsený človek z biznisu, ale jeho nevýhodou je , že je zvnútra Markízy. Navyše, asi nedobre argumentoval pri presadzovaní plánov Markízy, keďže televízia sa stala za posledné obdobie subjektom reagujúcim a nie lídrom v inováciách. Lengyel , ako niekdajší hovorca premiéra Mikuláša Dzurindu by nevyslal dobrý signál na zmenu a netransparentný spôsob financovania začiatku TA 3 by Markíze iste nepridal na lesku. A jeho meno je príliš spájané s menom Ladislav Rehák a vydavateľskáým domom W PRESS, ktorý vydáva konzervatívny týždenník Týždeň. Z celej mediálnej "ponuky " vychádza najlepšie Václav Mika,generálny riaditeľ Rádia Expres a predseda predstavenstva D.Expres, a.s. Má všetky skúsensoti, ktoré potrebuje Markíza ako soľ.
Je tvrdý a mákoledy/ v biznise/ pozná brata/ . Má ekonomický backround
Absolovoval Fakultu ekonomiky riadenia výrobných odvetví VŠE a Open university , má skúsensotsi z televízie.
Bol riaditeľom kancelárie STV, členom správnej rady spoločnosti IP, podpedsedom rady STV.
Založil a riadil media representatives Slovenského rozhlasu PSMA, s.r.o. Vybudoval najjpočúvanejšie rádio na Slovensku, ktoré sa mu podarilo pripraviť na predaj americkému investorovi Emmis Communications Corp . Má ešte tri nezanedbateľné výhody . Je šarrnetne presvedčivý. Je zábavný. A má Tibora Búzu *, ktorý by dokázal postaviť spravodajstvo Markízy na nohy. Hádam by to strávil Kováčik a Fiľo; a aj Rehák by sa , možno, uspokojil *Tibor Búza člen predstavenstva D.Expres, a.s. výkonný riaditeľ Rádia Expres Má 37 rokov a skúsenosti ako redaktor, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky a riaditeľ regionálneho štúdia Slovenského rozhlasu V rokoch 1998 – 2000 bol šéfredaktorom redakcie spravodajstva a aktuálnej publicistiky Slovenskej televízie v Bratislave.
Od roku 2000 pracuje v Rádiu Expres.