2. 11. 2005

SuperStar SK vs. Svet Again

SuperStar SK vs. Svet Again
Airplay 43. týždeň 2005 24.10.-30.10.2005 1. Juanes - La Camisa Negra 2. Stefani, Gwen - Cool 3. Sugababes - Push The Button 4. Madonna - Hung Up 5. Williams, Robbie - Tripping 6. Peha - Za Tebou 7. Blunt, James - You´re Beautiful 8. Langerová, Aneta - Voda živá 9. Arash & Rebecca - Tempation 10. Pussycat Dolls/ Busta Rhymes - Don´t Cha 11. No Name - Starosta 15. Smatanová, Zuzana - Nech sa deje čo sa má 16. Hex - Život 34. Rollins, Dara - Ide o život 38. Gombitová, Marika & Žbirka, Miroslav - Tajnosľubná 40. Lipa Peter - Mám túžbu 45. I.M.T. Smile & Smatanová, Zuzana - Úsmev a čaj 46. Polemic - Yes You´re Right 53. Stereo - Odveď si ma 54. Konček,Peter - I Love You More 55. Tweens - Láska Chce Viac 56. Bezdeda, Tomáš - Únos 59. Koščová, Katka - Pehatá 65. Mikla, Robo - Veľký brat ťa vidí 66. Nocadeň - Jackie Chan 67. Smatanová, Zuzana - Svet mi stúpil na nohu 69. Bystrík - Poďme spolu tlieskať 72. Opatovský, Robo - Stastny Koniec 73. I.M.T. Smile - Diamant 76. Gladiator - Len s tebou ma baví svet 79. Müller, Richard & Emma - Už To Tak Vyzerá 86. Kirschner, Jana - She´s So Shallow 87. Para - Veci čo si pamätám 88. Lobo - Suzanna 99. Le Payaco - Čiernobiely svet 100. Gladiator - Život pred sebou
Plus ako bonus text pesničky Martiny Schindlerovej:Si môj, či nie si
Written and composed by M.Jamy Bagheri
Published by Yartown Inc.,Songs Of Louis, Bagheri Music Publishing, CNR Music PublishingAdaptation: Miro Jurika, Marián Brezáni, Lucia Lužinská
Sme dvaja, čo sa môžu nájsť
Ja to cítim
Dobre mi rozumieš, tak to skús
Nech je to láska a nie len mýty
Prečo máme skúšať si ujsť
A možno si myslíš, že ledva stíham
No ja nechcem zlyhať, ja ťa chcem získať
Nejde o to hrať, no aj vyhrať zápas
Snáď to chceš zahodiť za nás
Dúfam, že Ty ma pochopíš
,A že sa pri mne nenudíš
Nevieš čo mám, keď Teba mám
Málo slov, veľa snov teraz nám stačí!
Ak je to tak, nevrav mi nie
Nechcem ďalšie váhanie
Počúvaj čo vo mne vrie
Uver, že to nie je zlé!
Je mi jedno, kam chceš ísť
Na jedinom záleží
Celé to so mnou cíť
Si môj, či nie si , keď si so mnou.
Neverím tým hlúpym hrám
Celkom stačí , že Ťa mám
Povedz mi to , ale sám
Si môj, či nie si , keď si so mnou.
Tak ber to tak,že je to v nás
Aj Tak už neverím, že sa len hráš
Viem Že sa bojíš a ja to tak mám tiež
Tak blúď so mnou vo svetlách lámp
Čo všetko mám Ti, ešte sľúbiť
A či láska, dá sa kúpiť
Srdce lámeš stále viac a
Snáď to zas chceš zahodiť za nás!
Dúfam, že Ty ma pochopíš,
A že sa pri mne nenudíš
Nevieš čo mám, keď Teba mám
Málo slov, veľa snov teraz nám stačí!
Ak je to tak, nevrav mi nie
Nechcem ďalšie váhanie
Počúvaj čo vo mne vrie
Uver, že to nie je zlé!
Je mi jedno, kam chceš ísť
Na jedinom záleží
Celé to so mnou cíť
Si môj, či nie si , keď si so mnou.
Neverím tým hlúpym hrám
Celkom stačí , že Ťa mám
Povedz mi to , ale sám
Si môj, či nie si , keď si so mnou.
Pýtam sa výšok
Kým cítim ťa blizko
Či liečiš ma láskou
A túžbou dvoch tieľ
Kým ma máš.
Aaaah aaaah
Celé to so mnou cíť
Si môj, či nie si , keď si so mnou.
Aaaah aaaah
Povedz mi to , ale sám
Si môj, či nie si , keď si so mnou.