19. 11. 2005

KRISTEPANEZUZANA !

KRISTEPANEZUZANA !
Denník Zuzany Belohorcovej
Najznámejšie postava Jaroslava Haška sa preslávila slovným spojením: „Poslušne hlásim.“ Ja, postava slovenského šoubiznisu, teda poslušne hlásim, že mentalita niektorých ambicióznych ľudí v tejto brandži je na šľaktrafenie. Už nie sú blázni iba tí, ktorí sa hlásia do reality šou, ale aj tí, ktorí ich moderujú. Ja osobne by som niektorých kolegov s veľkou radosťou uškrtila, nakrájala na kúsky, hodila do mlynčeka a... A už preháňam. No faktom je, že pri moderovaní Big Brother Late Night Show sa občas ako blázon naozaj cítim. Predstavte si, že máte pripravené repliky, ktoré chcete použiť a v momente, keď otvoríte ústa, počujete ako ich vysloví za vás váš kolega. Nuž a ja naprázdno zatvorím ústa a hrám sa ďalej na nemého kapra. Ďakujem pekne. Odpusťte mi ten vulgarizmus, ale už ma to fakt se..e! Aby som sa po toľkých rokoch na obrazovke musela doslova biť o slovo s človekom, ktorému síce fandím, ale to, že sa stavia do úlohy „spasiteľa“ a ani ma nepustí k slovu, je trápne. Zdá sa, že keď potrebujete do programu nesvojprávnu osobu, zavolajte Belohorcovej. „Nula, jeden, dva,pět, šest, sedm...“ A ak potrebujete spasiť program, zavolajte môjmu kolegovi. Ale taká sviňa, že by som dala do časopisu jeho číslo, nie som. Ale trošku irónie nezaškodí, čo poviete? Ale potom treba uznať, že nikdy nebude človek prirodzený, jedine žeby sa vrátil na strom a začal používať pästný klin. Alebo ak chcete – verzia pre veriacich – vyzlečme sa a behajme nahé ako Evy v raji. Samozrejme, s figovými listami. Alebo je aj to pre niekoho príliš umelé?
Štvrtok08:00
Snívalo sa mi o Miklovi. Bože, z toho chlapa budem mať traumu asi ešte pekne dlho. Keď som si ho pred pár dňami pozvala ako hosťa do relácie Late Night Big Brother a on povedal, že mi ukáže stopy po piercingu na svojom penise, neverila som, že to urobí. No a to bol možno ten problém, pretože Robo nelenil a vytasil na mňa v priamom prenose tú časť svojho tela, o ktorej chlapi zvyknú hovoriť len v superlatívoch. Upozornenie pre ďalšie Robove obete: On to urobí! A má ho tam... MIKLA MÁ PENIS a na ňom stopu po piercingu
00:55 Pomóc, zasa sa mi sníva o... No o tom jeho „krásavcovi“... Nedeľa20:00
Ó Bóže, ó Bóže, ó Bóže! Včera som mala zápis do 3. ročníka a zajtra ma čaká tá nešťastná skúška z ekonómie, na ktorú som sa zatiaľ ani nepozrela. Na matematiku som úplný antitalent! Nikdy som ju nemala rada a teraz, „na staré kolená“, to už určite meniť nebudem...
23:00 Anjeličku, môj strážničku...
23:30 Počuješ ma?
23:55 No počuješ?
Zdroj: Star