21. 7. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Izrael doteraz nespôsobil ujmu libanonskej armáde, ale nebude váhať a zaútočí proti akejkoľvek strane, ktorá koná proti nemu." Hovorkyňa izraelskej armády

" Izraelský sionistický režim napáda a usmrcuje nevinných civilistov, vrátane detí a žien v obytných oblastiach. Sionistický režim hľadá zámienky na svoju agresiu, tak ako svojho času Hitler a Džingischán. " Iránsky minister zahraničných vecí Manúčehr Mottakí

"Informácie o nezákonných praktikách vo verejnom obstarávaní sú väčšinou mystické .Čo sa týka problému v súvislosti s hasičskými striekačkami zaň môže Úrad pre verejné obstarávanie, ktorý urobil podraz. "

Poslanec Národnej rady za KDH a bývalý minister vnútra Vladimír Palko

"Už nie som riaditeľom STV." Bývalý generálny riaditeľ Richard Rybníček

"Nikto na svete nie je taký ako ja. Myslím, že každé desaťročie má svoju ikonickú blondínu, podobne ako boli Marilyn Monroe alebo Princezná Diana. Teraz som tá ikona ja."

Paris Hilton

"Sýria by mala zatlačiť na Hizballáh, aby sa zastavili tieto sračky a bude po všetkom.Ďakujem za sveter, bolo to od teba veľmi pozorné. Vidno, že si ho vyberal ty.Ja nebudem rozprávať tak dlho ako ostatní. Mal by som už ísť domov. Mám v noci niečo na práci." George Bush

"Sýria sa pokúša vrátiť do Libanonu, tak nejako sa mi to javí." George Bush