Takmer nepozorovane prebehla médiami šokujúca správa, že generálny partner ligy Slovak Telekom ukončil spoluprácu so spoločnosťou GM Marketing tesne pred začiatkom hokejovej extraligy . Riadiaca spoločnosť extraligy Pro-Hokej predala svoje marketingové práva spoločnosti GM Marketing, ktorá ich mohla podstúpiť ďalšiemu partnerovi. GM Marketing s.r.o. vznikol 05.04.2006 a cez niektoré osobné prepojenia nemá ďaleko od Ing. Karola Martinku a DEVÍN BANKY a.s. Golfista a prokurista GM Marketing Falat Franz sa nechce k ničomu vyjadrovať, jedine pán Vladimír Paštinský ,riaditeľ Pro-Hokeja , je akoby pokojny :"Máme riadne podpísanú zmluvu, takže peniaze od GM Marketing budeme žiadať. Je to slušný balík.“ Nuž, zmluvu sme síce nevideli, ale maximum, čo Pro-Hokej asi získa je 210 000 Sk ... Nie je jasné, s čím sa špekulovalo, je možné, že do hry vstupoval aj Tipos, pretože hlavní aktéri spoločnosti GM Marketing vlastnia spoločnosti Ticket Online Software GmbH aTicket Online AG, St. Gallen. Zámer bol asi iný, ako marketing. Viac išlo o hazard. Lenže o hazard so slovenským hokejom. Isto si to zodpovední odskáču. Sú v hokejovom hnutí / niektorí / už 30 rokov. S rovnakými, zlými, výsledkami.
* FS Hockey *- fuck slovak hockey