8. 9. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Najväčšie moderátorské orgazmy som cítil v Teleráne." Vilo Rozboril

"My křesťané nehodláme posuzovat uměleckou hodnotu těchto megashow, ale jasně říkáme, že jsou pro nás naprosto nepřijatelná jako urážka náboženského cítění věřících, jako zesměšňování křesťanské víry a jako zneužívání ústředního křesťanského symbolu – kříže. Je velmi pohoršující, že se v dnešní době na pohrdání a urážkách křesťanského vyznání vydělávají obrovské miliony. Je také bolestné, že se k takovému kupčení s křesťanskými hodnotami mlčí. Za pár roků nikdo nebude vědět kdo je zpěvačka "Madonna", ale pravá Madona bude uctívána dál. " Predseda Komisie pre verejné záležitosti Českej biskupskej konferencie kardinál Miloslav Vlk

"Pozývame všetkých Američanov a neveriacich k islamskému učeniu."

Adam Yehiye Gadahn, údajne člen americkej bunky al-Kájdy

"Napľutie, pošliapanie a zapálenie portrétu slovenského politika nepredstavuje porušenie zákona, ani trestný čin." Hovorca budapeštianskej polície Péter Schön.

"Mama mi povedala, že keď ´to´ budem robiť, spravia sa mi na tvári vyrážky a jazvičky. Úplne som jej na to skočila. Raz sa ma môj priateľ spýtal, prečo mu to nechcem urobiť ústami, tak som mu vysvetlila dôvod. Pozrel sa na mňa zaklopal si na čelo a povedal mi, či som hlúpa, že takým veciam verím." Paris Hilton

"Firma síce existovala iba pol roka v právnej forme ako s.r.o., ale dlhé roky predtým ľudia, ktorí tú firmu tvorili, pôsobili iným právnym podnikateľským spôsobom v tej istej branži.Nezodpovedám za žiadne administratívne pochybenia, ktoré nastali možno celé mesiace po mojom odchode z ministerstva vnútra."

Vladimír Palko

"Morálna úroveň zadávateľov je taká, že sa ani neoplatí žiadať, schopnosť ich sebareflexie je na nulovej úrovni."

Minister vnútra Robert Kaliňák

"Je mi ľúto, že sa to vyťahuje, prečo sa nehodnotí to, čo dobré manažéri v STV urobili. O tom, že predchádzajúci riaditelia STV rozkradli a nič po nich nezostalo, o tom nikto nehovorí. Všetky úspechy Richarda Rybníčka a jeho tímu, ktoré v STV dosiahol, sa teraz zotierajú.“ Fero Fenič, zamestnávateľ Rybníčka v televízii bez licencie

"Váš predseda Dzurinda sa môže aj obmotať trikolórou a štyri roky behať po Slovensku, aj tak z neho nikdy vlastenec nebude."

Anna Belousovová