1. 11. 2006

CZECH MEDIA NEWS

CZECH MEDIA NEWS
Českí zadávatelia reklamy, ktorí sú proti tomu, že Česká televize musí od budúceho roku znižiť objem reklamy o polovicu a od roku 2008 ju úplne prestať vysielať začali lobing v Poslaneckej snemovni. Firmám sa nepáči, že ČT nebude mať reklamu v čase , keď iná alternatíva, než inzerovať v Nove alebo Prime neexistuje. Včera sa s predsedom Snemovne Miloslavem Vlčkom zišli zástupcovi firiem a reklamných agentúr, aby mu odovzdali otvorený dopis proti vznikajúcemu dvojvládiu Novy a Primy. Iniciátori výzvy v čele so Združením pre značkové výrobky a Asociáciou komunikačných agentúr sa obávajú výrazného zdražovania reklamy v komerčných televíziách. Firmy preto požadujú, aby verejnoprávnej televízii zostalo aspoň súčasné jedno percento reklamy do doby, než komerčnú úlohu Českej televízie prevezmú televízie digitálne.