4. 5. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Skupina Ventil RG vystupuje v ošarpaných odevoch, v bielych košeliach s úzkymi čiernymi viazankami a propaguje prevažne západnú hudbu. Skupinám Ventil RG a Metrum nešlo o politickú pieseň, ale o vstup do podvedomia mladých ľudí. Ventil RG chodila oblečená po vzore príslušníkov gestapa a v zákulisí sa medzi sebou zdravili nacistickým pozdravom zdvihnutím pravej ruky a zvolaním heil. Členovia skupiny svojím správaním a vystupovaním propagovali fašizmus a podobné správanie mali aj na festivale v Sokolove." Róbert Kazík , viceprimátor Banskej Bystrice a spevák pre ŠtB

"Všetci už vedia, prečo mal Robo toľko hitov a my sme ani nemohli vydať album.“

Ján Kuric

"Ja som s novinármi bojoval pätnásť rokov, kým som prišiel na to, že tento boj nemá význam, že to nemá víťaza. Nedovolím si to povedať aj Ficovi". Vladimír Mečiar

„Keď skončím svoju misiu v Európe, tak dobyjem Hollywood,“ vyhlási dnes v estévečkárskej relácii Chilli. Ja si vyberám mužov, ktorí nechodia MHD. Mám vysokú réžiu. Chlap môže chodiť na trabante, ale pre mňa by mal mať niečo lepšie.“ zdôrazňuje.

Silvia Horváthová

"Čo je to intelektuálna elita? Je to človek, ktorý tancuje v televíznej súťaži alebo sa ukazuje v smotánkach? Alebo sú to ľudia, ktorí svojou vzdelanosťou významne prispeli k šíreniu dobrého mena Slovenska v zahraničí? Navyše nedelím ľudí na intelektuálnu elitu a tých ostatných. Ľudia sú buď dobrí, alebo zlí. Poznám skvelých ľudí so základným alebo učňovským vzdelaním, ktorým niektorí tzv. umelci nesiahajú ani po päty. Pozerám televíziu len zriedkavo. Keď som minule prepínal, narazil som na jednu skupinu kvázi celebrít, ktoré sa zabávali na vzdialenom ostrove. Mali mimoriadne hodnotnú súťaž. Kto ústami odtrhne najväčší kus mäsa z upečeného zvieraťa a odnesie ho na váženie na stôl. Skoro som odpadol, ako hlboko dokážu niektorí ľudia klesnúť. A takých si ja osobne nepotrebujem hýčkať. Nečítam noviny, lebo si chcem zachovať duševné zdravie. A keď zapnem televíziu, tak vidím, ako celebrity trhajú zubami upečenú ovcu, ako s pološialenými umastenými tvárami sledujú, či dosť odtrhli... Takže z hľadiska mediálneho tlaku som celkom v pohode." Robert Fico

"Samotní ľudia hovoria o tom, že sa na to už nedá pozerať a nedá sa to čítať, čo sa veľakrát objavuje na adresu vlády a iných vecí."

Robert Fico

„Prednedávnom som podobnú tanečnú súťaž absolvovala aj ja, a viem, čo všetko to prináša. Okrem chuti tancovať sú to aj príležitosti nových vzťahov, nového života. Zlatica, nebráň sa ničomu, čo ti príde do cesty, možno to bude práve to, na čo celý život čakáš.“ Marianna Boučková

"Útoky na cirkev sú terorizmom. Podnecovanie zaslepeného a iracionálneho hnevu proti človeku, ktorý vždy prihovára v mene lásky, je terorizmus."

Vatikánsky denník L'Osservatore Romano

„Určite si trúfam, pretože skúsenosti mám. Ibaže sa o tom nikdy nepísalo.“ Miriam Kalisová

"Ja osobne som mal aj dokumenty, ktoré dokumentovali o tom, ako Eduard Beneš dal príkaz k zavraždeniu Milana Rastislava Štefánika. Slovenskí vojaci pod velením českých dôstojníkov začali strieľať na Štefánikovo lietadlo. Streľbu odôvodnili tým, že si pomýlili označenie stroja a považovali ho za nepriateľské - maďarské. Štefánik navyše zomrel až po tom, ako ho po leteckej katastrofe zastrelili. Mám indíciu, že Milan Rastislav Štefánik, keď lietadlo dopadlo na zem, ešte bol živý a bol dostrelený do hlavy českým dôstojníkom." Ján Slota