8. 2. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Pán Mečiar je emisárom celej Európskej únie, všetkých jej členských krajín a myslím si, že by sa bez neho EÚ rozpadla. Nie, koalícia a opozícia nevyjednávajú.“ Daniel Lipšic

" Bývalému kabinetu Mikuláša Dzurindu pri privatizácii Slovenského plynárenského priemyslu nadskakovali zadočky ako transvestitom v parížskom lokáli. " Vladimír Mečiar

" K streľbe došlo spontánne, po hádke a nebola výsledkom pripravovanej akcie. Nasvedčuje tomu aj fakt, že prítomný sa do obchodného centra dopravili na vlastných autách. Vplyv na vyhrotenie hádky malo aj to, že Dagestanci a Čečenci sedeli v oddelenej časti a dali tak voľnejší priechod emóciám. Keby pri nich boli civilisti, zrejme by sa to nestalo." Robert Kaliňák

"Keď ste ma zatvárali, ja som si zbieral archív." Vladimír Mečiar

"Po vypočutí tejto reči som chcel obrátiť oči k nebu a zvolať ´Bože pomôž jej´. V Postřižinách ste mali krajší zadok ako ja." Vladimír Mečiar

" Es kommt der Tag." Ľubomír Petrák

"Každý má svojich Flašíkov. Mali ste ich vy a máte ich, má ich aj táto vláda. A vaša vláda ich mala tiež dosť. Ale my sme sa od nich dokázali oddištancovať a už u nás nie sú. A nie je už žiaden z tých Flašíkov, takže bacha na malých Flašíkov v iných stranách a robte si s nimi svoje. Moja tragédia osobná je povedzme aj v tom, že keď som sa potom, už keď sme neboli vo vláde, pýtal ľudí, prečo mi to nikto nikdy nepovedal, povedali, že nemali sme odvahu sa opýtať." Vladimír Mečiar

" Máte čiastočne pravdu - podieľam sa na príprave, muzikálu Fontána pre Zuzanu ale zatiaľ to nie je o sponzoringu.Skôr som oprášil starú túžbu po písaní, ktorého sa mi v posledných rokoch akosi veľa nedostávalo.Keďže som pôvodným povolaním redaktor, možnosť priložiť ruku k dielu som len privítal." Pavol Rusko

"Výrazy, ktoré používa Ján Slota nemožno reprodukovať na pôde Národnej rady SR, keďže spadajú skôr do výuky biológie."

Vladimír Palko

..."ale viete, to nie je len prípad toho, napr. aj vo Veľkej Británii sa objavili myšlienky a o nich sa v súčasnom období aj diskutuje. Article 19 v Londýne predložil niektoré záležitosti, ktoré sa na takejto istej báze budované a sledujú sa tieto záležitosti, pretože sa zdá, že je to najoptimálnejšie riešenie z hľadiska výberu a nazvime ich úhrady alebo koncesionárske poplatky, to je úplne jedno. Ja to chápem, preboha, lenže my budujeme tu, však STV, SRo ako také inštitúcie, ktoré fungovali do 1989, fungovali v inej štruktúre. To znamená, je to 15, je to niekoľko rokov, kedy sa jednoducho ukotvujú... "

Ján Senko

" Médiá sú nezvyčajným spôsobom osobu či inštitúciu zosmiešniť, dopredu znevážiť, a to tak, že verejnosť vníma tento proces ako nestranný, vyvážený či dokonca neutrálny. Rozlišujú tiež, kto je opozičný politik, a pomáhajú im. Dokonca sú v médiách vykresľovaní ako solidárni, študujúci, starostliví otcovia, ktorí sa s kočíkom prechádzajú po Horskom parku. Koaliční sú prezentovaní v médiách ako hňupi, neviem čo ešte, neviem čo ešte a neviem čo ešte.“

Ján Senko

„SÚTI robil aj niektoré užitočné veci. Organizoval pre novinárov vzdelávacie podujatia. Robil aj monitoring médií, ale čo sa s ním robilo, netuším, bola som v tom čase len radová redaktorka.“„SÚTI robil aj niektoré užitočné veci. Organizoval pre novinárov vzdelávacie podujatia. Robil aj monitoring médií, ale čo sa s ním robilo, netuším, bola som v tom čase len radová redaktorka.“

Zuzana Krútka