9. 5. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Ľudia, ktorí čítajú kabaretný denník SME a je ich čoraz menej a menej, musia vidieť, že sa na mne odbavuje doslova každý deň. A to nielen preto, že sa k denníku SME správam autonómne, ale aj preto, že so mnou prehral súdny spor a musí sa mi ospravedlniť a zaplatiť finančné odškodnenie. Ak chce byť denník SME, ktorého novinári chodia na alkoholické alpské lyžovačky platené finančnými spoločnosťami a ktorý uverejňuje klamstvá ako na bežiacom páse, meradlom etiky a spravodlivosti, nech tieto fotografie pokojne pošle na políciu.“
Robert Fico
" Bol som celkom dobrý disident a možno by som si zaslúžil aj štátne vyznamenanie. Keď som teda mal údajne vykradnúť obchod, si myslíte, že v komunizme, by ste za to nebol ani vyšetrovaný? Nič. A zrazu niekto si sadne, niečo si napíše a vydáva to ako argument .Rozpráva sa o nepoctivých chudákoch, ktorí možno udávali, boli úplne nepodstatní, ale tí hlavní grázli, tí si žijú, bačujú, podnikajú a sú v pohode.,“ myslí si Slota. Médiá robia zákernejšiu politiku ako niektorí eštebáci. " Ján Slota
"Nie som monštrum. Médiá o mne informujú totálne jednostranne. Kerstin by bez mojej pomoci nebola nažive. Postaral som sa o to, že sa dostala do nemocnice.Mohol som všetkých zabiť." Josef Fritzl
"Objektívna realita je nepríjemná. Z každej situácie však existuje východisko."
Július Šupler
" Izrael je zapáchajúca mŕtvola odsúdená na zánik. "
Mahmúd Ahmadínedžád