2. 9. 2008

Nahradí ho Róbert Slezák ?

Nahradí ho Róbert Slezák ?
Vážený pán predseda, vážené členky a vážení členovia Rady STV,

dňa 27.8.2008 som požiadal na mimoriadnom valnom zhromaždení o uvoľnenie z pozície konateľa spoločnosti 1.2 media s.r.o. a zároveň z funkcie obchodného riaditeľa STV zo zdravotných dôvodov ku dňu 1.9.2008. Generálny riaditeľ a VZ schválili moju žiadosť, čím končí moja misia a práca v STV a 1.2 media s.r.o. Dovoľte, aby som sa Vám poďakoval za Vašu prácu, podporu a rozšírenie mojich pracovných i ľudských dimenzií počas našej spolupráce. Verím, že naša komunikácia ostane naďalej na priateľskej báze a ak som niekomu z Vás ublížil, prosím Vás o ospravedlnenie, nebolo to vedomé a ani cielené. Všetkým Vám držím palce v napĺňaní vízie a cieľov Slovenskej televízie a jej poslania ! S pozdravom ING. PAVOL HANZEL- riaditeľ obchodu