5. 9. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Čína je niečo nepredstaviteľné, ťažko charakterizovateľné. Je tam vysoká vlhkosť, teplo a nepriehľadnosť. Nikdy tam nevidno slnko, celý deň je pod mrakom, hoci je jasno. Ale ľudia sú naopak, veľmi jasní. " Alena Heribanová

"Príďte a zatknite ma". Ratko Mladič

"Na našom území žiaľ podstatne častejšie odhaľovali ohyzdných vtákov, tých maďarských papagájov, ktorí sa volajú turulovia. SNS bude stavať aj ďalšie dvojkríže, aby sme ukázali celému svetu, že slovenský národ je na tomto území autochtónny a žiaľ v deviatom storočí sme boli autochtónny v širšom rámci. " Ján Slota

"Ak ten prieskum robila spoločnosť OSF, tak mu verím asi tak ako vode v pletenom koši," povedal Fico. "Poznáme tieto mimovládne organizácie, ktoré pôsobia na Slovensku, ktoré sa zásadne držia politiky 'Čím horšie pre slovenskú vládu, tým lepšie Prieskumy sú ako ženské plavky - zakrývajú to, čo by sme všetci chceli vidieť ". Robert Fico

"Mikloš by mal byť ticho a užívať si slobodu. " Robert Fico

"Mám bohaté šuplíky, vždy sa nájde, čo treba." Vladimír Mečiar

"Vodcovia nášho národa ich vysielajú na misiu, ktorú vytýčil Boh .A to je to, za čo sa musíme modliť: Že existuje plán, a že tento plán je božím plánom.Božia vôľa sa musí prejaviť aj v jednote ľudí a firiem, ktorá je potrebná na vybudovanie plynovodu. Takže modlite sa za to. " Sarah Palinová

" Ja sa vyznám, mám vedomosti, skúsenosti aj predpoklady na to, aby som robil správne rozhodnutia. Senátor Obama ich nemá .Nemá vedomosti, skúsenosti ani správny úsudok. Nevie, ako to na svete funguje, a nevie ani to, ako to funguje v armáde. Ja to viem, ja som schopný viesť. Ja zabezpečím mier ." John McCain

"Zistila som, že herečky sú oveľa bystrejšie, ako som si myslela. Samozrejme, pracovala som aj s hlúpymi herečkami. Napríklad s Angelinou Jolie .Jolie je určite atraktívna, ale nie veľmi múdra. Prekrásna, ale hlúpa. Dokázala by sa opýtať Stevieho Wondera, aká je jeho obľúbená farba." Joan Rivers

Pôjdeš do basy, ty hajzel.“ Štefan Harabin

" Ja poznám aj Hitlera, aj Usámu bin Ládina. A teraz to neznamená, že s ním mám vzťah. Poznám aj takých kriminálnikov, ktorých som odsúdil. Lipšic by mal skončiť v base. Verím, že Lipšic sa vráti na ministerstvo, ale v modrej košeli ako iní odsúdení a bude ho riadiť vysávačom a handrou Pripomínate mi správanie niektorých nacistov, ktorí mali židovských predkov a dokázali sa podieľať na vraždení nevinných detí, žien a starcov v koncentračných táboroch len aby dokázali vernosť fašizmu,“ uviedol Harabin. Aký je rozdiel medzi Goebbelsom a pánom Lipšicom?“ Štefan Harabin

"Máte predkov s menom Lipstein?“ Vladimír Mečiar