21. 8. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Slovenská národná strana vrelo odporúča SDKÚ-DS, aby k teatrálnemu podaniu na Generálnu prokuratúru v prípade modrej telenovely o predaji emisií nezabudla pribaliť aj podnety v kauzách „diery" v tuneli Branisko, elektrošokov pri výpredaji Slovenských elektrární a vyfučaného plynu pri darovaní SPP.Podľa SNS „modráci" od zlosti lapajú teplý vzduch len preto, aby zakryli kšefty pri megavýpredaji slovenského ekonomického „striebra" a súčasne zviditeľnili nevýrazného kandidáta na predsedu bratislavského VÚC, ktorý by sa potom mohol volať „teplákový župan". SNS by neprekvapilo, keby divadelná scéna (DS)-SDKÚ uskutočnila najbližší míting v balónoch na teplý vzduch nad Bratislavou.SDKÚ-DS by však mohla na ministerstvo vnútra odniesť podnet na svoje premenovanie na SDKK – „Spolok diskutérov kedy bolo keby".Je poľutovaniahodné, že tieňová opozícia médií i politická opozícia využívajú techniky manipulácie verejnosti, čo najnovšie potvrdzuje aj dementi oficiálnych predstaviteľov japonského veľvyslanectva. SNS sa preto rozhodla, že rozšíri rad ocenení v žurnalistike aj o cenu „haluz roka Rádia Jerevan". Rafael Rafaj „Áno, je to pravda. Keď som čítal, že majú trhať Bibliu, zasiahol som. Nebudem predsa podporovať niečo, čo ma ako kresťana hlboko uráža, aj moje presvedčenie, načo potom prijímame zákony,“ povedal nám otvorene poslanec Gabura. „Skontaktoval som sa s prednostom mestského úradu, potom s primátorom, a jasne som vysvetlil, prečo táto skupina v Modre nie. Ja som sa hudbou v mladosti profesionálne zaoberal, ale dnes je to všetko na hrane, nielen čo sa týka hudby, ale i texty,“ vysvetlil nám poslanec. „Napríklad aj Madonna, viete, ako provokuje, a potom chce koncertovať v katolíckom Poľsku. Čo sa Behemothu týka, ja síce nemám takú silu, aby som niečo zakázal, ale ak by tam vystúpili, dosiahol by som zákaz celého festivalu.“ Peter Gabura „Behemoth síce Bibliu trhať nebudú, ale skupina Karpina sa rozhodla verejne roztrhať kuchársku knihu. Dúfam, že tým nikoho neurazíme.“ Dodo Tarkay „Chcete, aby sme vás tu bili a vyťahovali na vás pištole ako inde? Od pondelka odhlasujem mužstvo zo súťaže, lebo to sú peniaze z fabriky a je tu 20 percent nezamestnaných, ak to neviete pochopiť...“ Vladimír Soták „Pani Belousovová, boli ste tu dnes na spomienke na Andreja Hlinku, otca národa, ktorý na rozdiel od vás nekradol a ani neprivatizoval. Ako sa chcete k tomu vyjadriť ?" Marián Kotleba " Chceme zachovat formát postavený na rozhovorech s osobnostmi i po odchodu Barbory Tachecí. Oslovil jsem Eugena Kordu." Zdeněk Šámal "Podívejte se, já jsem v Domažlicích na slavnostech, minulý týden jsem byl v Mimoni a předtím na Sněžce, nikoli v Toskánsku. Nechci tyto věci komentovat." Václav Klaus „Kto to platil? Podľa mňa je to manipulácia. .Neverím tomu a pýtam sa, či to je riadny prieskum a kto to platil. Vedeli sme, že Focus robí rôzne veci od júna.“ Pál Csáky "Na vedení sociálnej demokracie mi prekáža viacero vecí. Napríklad, predaj miest na kandidátke divným osobám, slepá viera v politickú silu krásavíc, malé, a preto na krku nezapnuteľné košele." Václav Havel „Žiadna kauza neexistuje.“ Viliam Turský "Máme v grile dostatok plynu? Ugriluj tu mačku." Letecký dispečer pred nehodou nad riekou Hudson