1. 6. 2010

Chybička se vloudila

Chybička se vloudila
Ako kandidát na poslanca NR SR na mieste č. 150 verejne žiadam Rádio Expres o opravu informácie odvysielanej v piatok 28. mája 2010 v relácii Made in Wallner, v ktorej moderátor telefonicky oslovoval kandidátov na poslancov NR SR na 150-tych miestach kandidátok politických strán. Došlo však k omylu a namiesto mojej osoby moderátor oslovil môjho menovca. Ten arogantne zložil telefón. Poslucháči však z relácie nadobudli dojem, že išlo o moju osobu a že som arogantný, čo moderátor ešte patrične sarkasticky následne okomentoval v zmysle, že takíto ľudia nás chcú zastupovať za stranu SMER - sociálna demokracia v parlamente. Stalo sa to v éteri v najpočúvanejšom čase v piatok. Uvedený omyl opäť len svedčí o úrovni Rádia Expres. Týmto hrubým manipulatívnym konaním a zneužitím mojej identity ako člena strany SMER - sociálna demokracia, moderátor a Rádio Expres hrubo poškodili nielen moje dobré meno ako kandidáta Mladých sociálnych demokratov (MSD), ale aj dobré meno strany SMER - sociálna demokracia v predvolebnom období. Z tohto dôvodu ja, Mgr. Anton Martvoň, PhD., v prípade verejného neospravedlnenia sa zo strany Rádia Expres, zvažujem podanie sťažnosti na Radu pre vysielanie a retransmisiu pre porušenie zákona č.308/2000 Z.z. o vysielaní a retransmisii v znení neskorších predpisov. Mgr. Anton Martvoň, PhD. podpredseda Mladých sociálnych demokratov (MSD)