10. 6. 2010

Neviem potvrdiť ani vylúčiť

Neviem potvrdiť ani vylúčiť
O informáciách z článku Mareka Vagoviča vo vydaní denníka Sme z 9. júna tohto roku som sa dozvedel až z médií. O tom, či ide naozaj o môjho bratranca, neviem potvrdiť ani vylúčiť, lebo sa dlhodobo nestretávame a nekomunikujeme. Nepovažujem za seriózne, ak denník Sme prinesie túto informáciu tri dni pred voľbami. Už približne pred mesiacom som sa o tom rozprával s redaktorom denníka Sme Marekom Vagovičom. Už vtedy som sa dištancoval od celej tejto kauzy, o ktorej som sa dozvedel až z telefonátu Vagoviča so mnou. Jednoznačne odmietam spájanie môjho mena s touto kauzou. Ak prišlo k porušeniu zákona, som za to, aby došlo k náprave a konali príslušné orgány. Celú záležitosť považujem za bezpredmetnú manipuláciu s faktami a za prispôsobovanie údajov tak ako sa komu pred voľbami hodí. Marián Klenko , predseda Republikovej rady ĽS-HZDS