5. 11. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Keď som bola zamestnaná v Ruskovej Markíze, bola to asi najväčšia skúška mojej trpezlivosti. Kopec nadutých polovzdelaných ľudí sa tam tvárilo ako hviezdy len preto, že v správnom čase nasadli na správnu loď. Rusko niečo vybudoval, ale to sa ľahko buduje, keď nemáte konkurenciu a ešte vám to aj niekto iný celé zaplatí. Postavil niečo, čo malo na začiatku ťah na bránu, ale potom sa v tom utopili. “. Ale chvalabohu. Ľudia, ktorí mi možno vtedy chceli zle, mi nič lepšie nemohli urobiť. Rusko mi povedal, že sa nestratím, a mal pravdu. Ja som sa nestratila, na rozdiel od neho... „ Adriana Kronerová

„ Sú to invektívy, ktoré sledujú iné ciele. „ Reakcia MK SR na pripomienky Mediálneho inštitútu

„Vidím, ako z toho popola HZDS vstáva a naberá silu. Ľudia neodišli, sú naštvaní, ale v tom zmysle, že ich to motivuje k vyššiemu výkonu a predpokladám, že do štyroch rokov už budeme mať čo povedať a potom sa budeme uchádzať o vedúcu pozíciu.“ Vladimír Mečiar

"Pamätám si, ako som 16-ročný po celý čas stál pri autobuse a bál sa o svoju bezpečnosť. V Československu nám totiž ľudí zo západu vykresľovali ako zlých a nebezpečných imperialistov.“ Ľubomír Galko

"Svoj hlasovací lístok som odfotil na mobilný telefón. Urobil som tak preto, aby som sa mohol pozrieť svojim voličom do očí. " Juraj Droba

„"Pán Fico, to FaxCopy vám možno leží v žalúdku, ale to je zdroj mojich oficiálnych príjmov, z ktorých ja žijem na rozdiel od vás, hej? Potom si môžem dovoliť taký luxus, že veci, ktoré si chcem kúpiť, si kúpim a nemusím si ich nechať darovať od manželky, ktorú podvádzate s milenkou, hodinky za tridsaťtisíc eur, hej?" Richard Sulík