19. 11. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" A ty čo nejdeš pomôcť, ja to mám, do piče,, sama všetko hrabať ? Nenechám si od nikoho na hlavu srať, čo som ja? Aby tu po mne nejaká stará baba vykrikovala? Ja som jej z riti nevypadla!“ Farmárka Martina v TV JOJ

„Martininie vyjadrenia je ťažké zostrihať tak, aby tam žiadny z vulgarizmov nebol, keďže tento slovník využívala pri nakrúcaní pomerne často. “ Perla Vohráliková , PR manažérka TV JOJ

"To nie, schudol som len asi tri kilá, čo je veľmi malé percento. Dúfam, že to ešte napravím do konca roka aspoň o ďalšie tri kilá. Chutí mi jesť. Mám to nešťastie, že nie som veľmi prieberčivý. Niektorí stále rozprávajú ako luxusne žijem, ale ja sa skutočne neviem najesť v nejakých luxusných reštauráciách, a preto ani tieto zariadenia nevyhľadávam. Rád si dám na večeru napríklad kus tlačenky a celú hlávku cesnaku. Potom zle spím, pretože cesnak je dosť ťažký. Klobásy, jaternice a samozrejme som aj strašne na sladké. Som mlynček na sladkosti. Ja sa pomaličky so svojou malou dcérou bijem o cukríky." Ján Slota

„ Zdvíham obočie nad slovom ‚doobhliadka‘. Chýba mi informácia, čo bolo popudom k ‚doobhliadke‘. Kto oznámil nový nález? Bola to rodina? Alebo kto? Na čí popud sa robila? S istým zveličením si myslím, že teraz, keď sa pôjdu pozrieť niekam do Valkovho bytu za gauč, možno tam nájdu ďalšiu mŕtvolu.“ Milan Žitný

"Vyhovárať sa na medzinárodné normy nie je namieste. Slovensko vôbec nič nenúti povinne ich preberať. Spojené štáty neprebrali ani desatinu medzinárodných konvencií, vo Veľkej Británii neprevzali dohodu o pracovnom čase, tak prečo musíme takto konať my?" Juraj Borgula ,hlavný vyjednávač zamestnávateľského zväzu strojárov

„ Prehrali sme, lebo sa vo Voroneži nepredával alkohol." Andrej Aršavin, kapitán ruskej futbalovej reprezentácie po stredajšej prehre v prípravnom stretnutí s Belgickom 0:2

„Nech sa páči lízatká, pexeso obyčajné aj biblické. A tu máte aj úplatky.Čo to je? Mačacie zlato. Dajte to roztopiť a spravte si retázku. Super baby, oplacilo sa príst." Igor Matovič

"Stále ostávam nezávislým kandidátom. Oni sa stotožnili s mojím programom, nie ja s ich. Naďalej ostávam nezávislým kandidátom. Ak by sa strana SDKÚ-DS rozhodla stiahnuť svojho kandidáta a vyjadrila by mi podporu, pokojne by som to privítal." Richard Rybníček