23. 12. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Krátime si čas tým, že premiérka rieši PKO. Rovno z lietadla tam ideme." Rado Baťo , premiérkin hovorca

„ Povedala som si, že ak ma nevezmú na japončinu, pôjdem sem. Medzitým sa stala z môjho pohľadu kľúčová vec - za riaditeľa STV zvolili Richarda Rybníčka. Rybníček ma zaujal svojou morálnou integritou a stal sa ďalším z mojich obľúbencov. Moja pozornosť sa obrátila na Slovenskú televíziu. Čítala som zápisnice z rokovaní televíznej rady a všetko, čo sa o STV v médiách napísalo. Na japončinu ma prijali. Ale ja som sa, vedená svojím novým záujmom, rozhodla pre FMK.“ Ľuba Heinzlová, týždeň

"Smer v opozícií je ako STV s Nižňanským na čele. Samá repríza, samá repríza." Stanislav Janiš

"Správa Najvyššieho kontrolného úradu konštatuje účelnosť využitia financií a v prípade ministerstva financií a NADSME nehospodárnosť. Táto nehospodárnosť ma mrzí. Ale to nič nemení na fakte, že správa zároveň obsahuje vetu, aby nedostatky odstránili. Nehospodárnosť rezortu financií a NADSME z minulosti riešiť nemôžem, ale pre budúcnosť bude zaručená a zabezpečená." Iveta Radičová

„ V mene SNS si Vám dovoľujem blahoželať k výsledkom Vašich nedávnych prezidentských volieb a Vášmu víťazstvu. Osobne som presvedčený, že voľby prebehli v poriadku a demokraticky, a som rád, že zvíťazil človek, ktorý nasýti národ. A to je podstatné!“ Ján Slota listom gratuloval diktátorovi Alexandrovi Lukašenkovi

„Pozorovatelia sú možno manipulátori, ktorí podobne riadili oranžovú revolúciu na Ukrajine, potom sa presunuli do Gruzínska, kde vyvolali konflikt, presunuli sa do Bieloruska a pozajtra budú možno v takom štáte, v ktorom má niekto svoje strategické záujmy.“ Rafael Rafaj