22. 2. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Neutekl jsem, jak se všichni domnívají. ... Na četné dotazy vašich kolegů jsem nemohl odpovědět, neboť jsem v té době použil převlek stromu a místo rukou jsem měl větve.“
Petr Wolf ,exposlanec za ČSSD, na ktorého je vydaný euroatykač


 „Spoločnosť DWL Group je teraz ešte len úplne na začiatku. Zamerali sme sa v tejto fáze na získavanie veľkých reklamných plôch a ich sprostredkovanie koncovým užívateľom. V budúcnosti uvažujeme aj s vytvorením značky pánskych košieľ, ktoré by sa vyrábali na Slovensku. Aj za tým je moja skúsenosť, lebo nosím k obleku košele od slovenského výrobcu a pre ich vysokú kvalitu som s nimi nadmieru spokojný. Máme niekedy v budúcnosti vo výhľade aj nákup detektora lži a poskytovanie služieb súvisiacich s týmto zariadením. Sám som prešiel detektorom lži, lebo ma k tomu prinútili veľmi nepríjemné okolnosti, ktoré súviseli s ohováraním. Šírili sa totiž reči, že som mal ako minister obrany zariadiťodpočúvanie niektorých významných členov strany SaS cez VOS. Najprv som chcel dať na pôvodcu týchto ohavností trestné oznámenie, ale nakoniec som sa rozhodol inak. Šiel som na detektor lži, aby som svoje meno očistil. Otázky, ako aj negatívny výsledok na detektore lži, som dal k dispozíciičlenom SaS. Táto osobná skúsenosť ma inšpirovala k tomu, že sme si do súpisu činností našej spoločnosti dali aj kontroly polygrafom. Ľudia naozaj niekedy nemajú inú možnosť, ako obhájiť svoju česť takýmto spôsobom.“ 
Ľubomír Galko


„Nad Uralom neexplodoval meteorit, ale išlo o skúšku novej americkej zbrane. Ste ako nejaký primitívny kmeň. Aký meteorit? Vesmír má svoje vlastné zákony.Ak niečo spadne - tak je to vyrobené ľudskou rukou. Ľudia sú vojnoví štváči a provokatéri."
Vladimir Žirinovskij



„Myslím si, že za to, čo sme s Júliou v pop music dokázali, by sme si určite zaslúžili celú reláciu“
Peter Hečko


 „Nemám žiadnu informáciu o tom, že by RTVS kontaktovala Hečkovcov. Keď tam mohli byť také legendy ako Kuric alebo Filip, všetka česť teda, ale nikto nepozná ich pesničky.“
Edita Kmeťová, hovorkyňa Hečkovcov


„Rada robím Jurajovi prekvapenia. Jedno z posledných bolo, že som ho v jeden mrazivý večer, keď prichádzal z práce, čakala pri otvorených garážových dverách len v krásnej, atraktívnej spodnej bielizni. Ľudovo povedané, pozeral ako puk a pri cúvaní do garáže mal značný problém so sústredením.“
Sisa Sklovská Lelkes

„Muž, ktorý zostáva s rodinou, je hrdina, žena, ktorá zostáva s rodinou, je normálna Presnejšie, v porovnaní so ženou mu manželstvo a rodina dávajú menšie uspokojenie a naplnenie jeho túžob.“
Richard Vašečka , poslanec za Obyčajných ľudí

" Rodinné hodnoty The Sun: Žena nie je nikdy tak mŕtva, aby sa nestala kŕmením pre masturbáciu. "
 Ellie Cumbo, feministka