26. 3. 2021

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA









"Žiaľ, voľby boli zmanipulované. Najvyšší súd USA a ďalšie súdy v krajine, sú zbabelé a tak sa aj zapíšu do dejín."
Donald Trump

 

"Dnes to nie je de facto koalícia. Sú to štyri strany, lebo pán Sulík vlastne koaličnú zmluvu vypovedal a pani Remišová zase prišla o nejakých poslancov, čiže tá koaličná zmluva, aká pred rokom bola, sa určite bude transformovať. SaS nebola nevyhnutná v koalícii na to, aby Matovičova vláda prijala programové vyhlásenie, keďže by mala dosť hlasov aj bez nej. Verím, že vláda vydrží a obnoví sa tak, aby v nej nebol ani jeden člen, ktorý verejne prejavuje odpor voči vláde. Chceme jednotne pôsobiaci kabinet. Za dobrú správu považujem to, že by mal Matovič ostať členom kabinetu.“
Ján Budaj

 

"Nie je taký sprostý, aby od Zoroslava Kollára vzal peniaze. To je také neprofesionálne a naivné. To, že by bol odkázaný na úplatok od Zoroslava Kollára, si môžu myslieť len tí, ktorí zarábajú 400 eur." Marcela Pčolinská

 

„Nie, neodišla som v slzách, pretože na to nebol najmenší dôvod, odišla som so vztýčenou hlavou a absolútne si stojím za vecami, ktoré som povedala, len je pravda, že mi občas došli slová k nemiestnym poloargumentom panej v zelenom a občas som sa cítila nie ako v “intelektuálnej“ diskusnej relácii, ale ako v krčme tretej cenovej skupiny.” 
Dominika Cibulková