Tanečná šou Let's Dance v nedeľu pokorila
všetky doterajšie rekordy
Štvrtý priamy prenos najväčšej tanečnej súťaže sa v cieľovej skupine 12+ stal najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa, v pondelok okrem Druhej šance zabodoval aj turecký seriál Láska na prenájom na stanici Doma.
Obľúbená tanečná šou Let's Dance v nedeľu 27. marca 2022 na obrazovkách televízie Markíza prekonávala rekordy. Štvrtý priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a silných emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 v rámci aktuálnej 7. série doposiaľ najvyšší rating 9,1 % a rovnako aj rekordný trhový podiel 29,6 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film 3Bobule zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,4 % a event Alexander Dubček – ľudská tvár politiky na Jednotke RTVS podiel na trhu len 2,4 %.
Veľkolepá tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 43,3 %.
Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo doposiaľ rekordných 593-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 1 087 000 divákov (AvRch v CS 12+). V tejto univerzálnej cieľovej skupine patrila Let's Dance pozícia najsledovanejšieho programu celého uplynulého týždňa.
Nemenej úspešne vstúpila TV Markíza aj do nového týždňa, suverénne najsledovanejším programom dňa sa v pondelok 28. marca 2022 v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriálový hit Druhá šanca.
Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v tejto strategickej cieľovej skupine excelentný rating 10,9 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 29,9 %. Konkurenčné pondelkové programy značne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 15,6 % a film Rodičia verzus influenceri na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,2 %.
Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám skvelých 582-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 720-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Rebríčku sledovanosti menších staníc v pondelok kraľovala televízia Doma vďaka ďalším dvom premiérovým epizódam mimoriadne obľúbeného tureckého romantického seriálu Láska na prenájom (rating 2,2 % / share 6,1 % a rating 2,4 % / share 8,8 % v CS 12-54) a relácii Varte s nami (rating 2,3 % / share 6,8 % v CS 12-54).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA