29. 1. 2024

Na telo suverénne najsledovanejšou politickou diskusiou

Na telo suverénne najsledovanejšou

 politickou diskusiou

Celkovo najsledovanejšími programami uplynulého týždňa sa v komerčnej cieľovej skupine 13-55 stali nedeľné vydania večerných spravodajských relácií Počasie a Televízne noviny.

Dlhoročne úspešná relácia Na telo s moderátorom Michalom Kovačičom opäť potvrdila svoj status jednoznačne najsledovanejšej politickej diskusie na slovenskom televíznom trhu. Atraktívny duel ministra vnútra za Hlas-SD Matúša Šutaja Eštoka a poslankyňou za hnutie Slovensko (predtým OĽaNO) Veronikou Remišovou si v nedeľu 28. januára 2024 na obrazovkách televízie Markíza zaplo až 671-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si včerajšie Na telo pripísalo skvelý rating 6,5 % a nadpriemerný trhový podiel 26,5 %. V čase po 13:00 hod. politický diskusný súboj pritiahol k obrazovkám 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími nedeľnými programami sa v cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie trhového lídra - Počasie (rating 9,6 % / share 27,0 %) a Televízne noviny (rating 9,0 % / share 26,9 %), pričom v tejto komerčnej cieľovej skupine išlo aj o divácky najúspešnejšie programy celého uplynulého týždňa. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na Markíze uprednostnilo 502-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny dokonca až na 844-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí trhový líder sprostredkoval 487-tisíc divákom pri obrazovkách.

V rámci ponuky menších staníc si večer suverénne najlepšie počínala obľúbená česká komédia Kameňák na obrazovkách televízie Dajto, ktorá v cieľovej skupine 13-55 dosiahla vynikajúci rating 2,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 8,9 %. V širšej cieľovej skupine 12+ si ju nenechalo ujsť celkovo 121-tisíc divákov.

V sobotu 27. januára 2024 obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,3 % / share 25,7 % v CS 13-55) a Počasie (rating 6,7 % / share 22,5 % v CS 13-55).

Televízne noviny si v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ pozrelo celkovo 440-tisíc divákov, pričom dosah mali až na 768-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí trhový líder sprostredkoval 391-tisíc divákom pri obrazovkách.

Rebríčku sledovanosti menších staníc v sobotu kraľovala stanica Dajto s kultovým dobrodružným filmom Pán prsteňov: Návrat kráľa (rating 2,0 % / share 8,2 % v CS 13-55).

V komerčnej cieľovej skupine 13-55 sa najsledovanejšími programami dňa v piatok 26. januára 2024 stali Televízne noviny (rating 6,9 % / share 25,1 % v CS 13-55) a Počasie (rating 6,6 % / share 23,1 % v CS 13-55). Aj v širšej cieľovej skupine 12+ sa absolútne najsledovanejším pondelkovým programom stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 452-tisíc divákov, pričom dosah mali až na 721-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí trhový líder sprostredkoval 410-tisíc divákom pri obrazovkách.

Divácky najúspešnejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom (rating 6,5 % / share 26,5 % v CS 13-55). Ďalšie zaujímavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov si na Markíze v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vychutnalo celkovo 384-tisíc divákov a aspoň na tri minúty si Mamu na prenájom zaplo až 496-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 hod. bol v piatok v cieľovej skupine 13-55 kultový dobrodružný film Harry Potter a Ohnivá čaša (rating 5,3 % / share 21,5 % v CS 13-55). Fantasticky si počínali aj popoludňajšie relácie Prvé Televízne noviny (rating 5,1 % / share 29,0 % v CS 13-55) a Reflex (rating 5,0 % / share 25,3 % v CS 13-55).

V piatok excelovala tiež televízia Markíza KRIMI, ktorá obsadila najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc vďaka obľúbenému českému krimiseriálu Špecialisti (rating 1,8 % / share 6,1 % a rating 1,8 % / share 8,1 % v CS 13-55).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA