9. 2. 2024

VÝROKY TÝŽDŇA

  VÝROKY TÝŽDŇA




 

„Na tlačovke som musel zopárkrát upratať liberálnych novinárov, osobitne Markízu a Jojku.Markizák bol nejaký skysnutý a Jojkárka skoro pukla z toho, ako žiarli na alternatívne médiá. Ja som sa výborne zabával. Tie decká tam do nás útočili ako taká malá smiešna opozičná úderka… a zakaždým dostali argumentačný preplesk. Arogancia nestačí, mládež – smola. My sa s vami maznať nebudeme – vždy budeme slušní, ale opakujem, maznať sa s vami nebudeme.“ 
Ľuboš Blaha

"Ministerku by sme aj tak nikdy neodvolali, má suverénne, slovenské, zdravé názory. Taká má byť ministerka kultúry." 
Robert Fico


„Je tu ešte 5,4 milióna obyvateľov, ktorí túto petíciu nepodpísali.“
Martina Šimkovičová


„ Aj ja som bol bol kedysi novinár a nepripadá mi korektné, že takto vykrikujete po ministerke. Ukazujete kvalitu vašej žurnalistickej práce, ktorú mnohí ľudia ocenili tým, že vás už nepozerajú, a sledovanosť vám stále klesá, k čomu vám blahoželáme.
Lukáš Machala