29. 4. 2005

KONTRAPRODUKTÍVNE

KONTRAPRODUKTÍVNE
V NR SR sa stretlu DVA návrhy zákonov koncesionársych poplatkoch sa stretli na pôde NR SR.
Slovenský rozhlas sa dokázal dohodnúť s Ministerstvom kultúry a skupinou poslancov, ale nedokázal sa dohodnúť so Slovenskou televíziou.
Možno to bude inak, Slovenská televízia, ktorá už raz označila Slovensý rozhlas za parazitov a Ministerstvo kultúry za nepriateľov sa nedokázala so Slovenským rozhlasom dohodnúť.
A tak si zjavne protiústavný návrh zákona z dielne STV / ide protiústavné vstupovanie do domácností -" domácnosti však budú musieť strpieť kontrolu- Galbavý /osvojil mediálny expert Tomáš Galbavý / vraj autor /poslanec NR SR, SDKÚ./* Nechápem postoj jeho domovskej strany, keďže je to viac- menej návrh KDH. A odtiaľ prichádzajú občas "svieže" predstavy o slobode slova slobode prejavu a slobode pohybu občanov. Nechápem tú nafúkanú dvojkoľajnosť a nemožnosť sa dohodnúť.
Vďaka pýche a nadutosti STV a jej predstaviteľov môže na dlhé obdobie chradnúť verejná programová služba na Slovensku.
Začínam mať podzrenie, že to už nie je ani hlúposť, ale zámer.
Bodaj by som sa mýlil.
*Životopis: Narodil som sa 28. 4. 1958 v Topoľčanoch, ako najmladší z piatich súrodencov. Matka Viktória bola žena v domácnosti, otec Kazimír pôsobil v umeleckej sfére doma aj v zahraničí. V rokoch 1973 - 1977 som študoval na gymnáziu v Topoľčanoch. Po ukončení gymnázia som pokračoval v štúdiu na sociálno-právnej nadstavbe s maturitou v roku 1977 v Nitre. V roku 1983 som na umeleckej agentúre Slovkoncert po dlhoročnej námahe získal oprávnenie vykonávať profesiu moderátora. Toto povolanie som úspešne vykonával najmä v Bratislave ako slobodný umelec. Ako 22-ročný som sa oženil. Spolu s manželkou Dášou mám 2 deti - 13-ročného syna Tomáša a 19-ročnú dcéru Silviu.