7. 9. 2005

Halóhahaha, halólololo, halóha, halóó, halóó

Halóhahaha, halólololo, halóha, halóó, halóó
Slovenská televízia nasadila do telefonickej hry Peniaze na ruku aj Andreu Ušiakovú. Zistili sme, že aspoň telefonovať vie .Horšie je, že z reakcií divákov nepriamo vyplýva, že so súťažou nie je niečo v poriadku. O jej úrovni je škoda hovoriť. Napokon- VOX POPULI, VOX DEI :
To co mate za trapnu relaciu vsak sa tam ani dovolat neda cislo je neplatne a vobec to nezvoni a za 45 sekund ani nstihnete precitat otazky a nie to este odpovedat a rozmyslat prosim vas dajte tam normalne cislo mate pravdu .
moderatorka je straaasne trapna
No to je koniec,prave ked som si zacala na stv-ecku zvykat,ze konecne zacali trochu prerazat a zrazu takuto *****, je to naozaj trapne,moderatorka trepe dve na tri a stavim sa, ze ani ona nevie co,je samy brept,pozerala som to dva krát a stale neviem, ci je to sranda alebo naozaj.Ak kvôli takýmto reláciám platíme koncesionárske poplatky tak nás poteš Pán Boh. Dovolať sa nedá,iba z nás ťahajú peniaze,tak im to nedovoľme.
ty koki ja zapnem tv a teraz toto skoro mi to vyrazilo dych a sanka mi padla hodne nizko,moderatorke uplne otras a cela relacia ci sutaz ci co to je no jeden velmmi velmi NEVYDARENY PROGRAM!!!!
Je to proste niečo príšerné. Človek sa tam nevie dovolať a výkon moderátorky je "fascinujúci"! Dúfam, že telefónne účty nebudú ako v Mojsejovcoch.a tato relacia je prosim pekne co za relaciu? neodpovie mi niekto??????
Myslím si, že tá moderátorka sa skôr hodí na sex po telefóne - priblblé reči má a človek ju nemusí vidieť.
Kde nasli tu moderatorku??!!Je fakt trapna, kazdy sa musi nejako zivit ale toto je vazne des!!!
Je to podvod!!!Dajte si na to vsetci velky pozor.Aj ja som sa nechala zlakat vidinou par tisicoviek ale dovolala som sa (asi na 10 pokus)len na odkazovac.Samozrejme, ze mi to vytiahlo peniaze z vrecka a vyhrala som velku figu, lebo ma sice "zaregistrovali"ale spatne sa mi neozvali, vraj lebo "registracia"plati len pre jedno kolo a bol vybraty iny ucastnik.Je to predsa logicke, ze v dnesnej dobe vam nikto nic zadarmo neda a ani za odpoved za ich trapnu tajnicku, len zaplatite vyhru ucastnikovi, ktory mal mozno to stastie, ze ho z toho kvanta vyberu.Klasika- aby niekto mohol vyhrat musia sa na to ini poskladat!
asi som sa nechala nachytat, podobne ako ostatni. na primitivnu otazku som samozrejme vedela odpoved a neodolala som vyhre par tisicok.....tak som tam zavolala. je to pekny podvod, pretoze keby som vedela, ze sa dovolam len na nejaky odkazovac, neminala by som peniaze na taku blbost. je to ciste klamstvo, pretoze clovek by tam nevolal, keby vedel ako to je. naschval zamlcia podstatne, aby z cloveka vytiahli peniaze......peniaze na ruku, ale nie na vasu ale na ruku stv......nasej verejnopravnej televizie, ktora klesla az tak hlboko, ze takymto sposobom taha peniaze od ludi, ktori na nu platia koncesionarske poplatky.......proste bieda
ty vole ta moderatorka to je strasna lopata hnusna a ani nevie co mele len jej papula chodi nechapem ako sa tam dostala.....
tato sutaz je cista hanba na entu ... neviem ako to ta teta, co tam vystupuje v pyzame moze robit - jednoducho tam mele mele, vrieska, robi zo seba opicu, vysvetluje vsetko ako pre menejcennych ... no tesim sa ako to bude pan rybnicek obhajovat, verim, ze sa na takuto megatraparnu dal nahovorit, len kvoli slusnemu baliku ...
jajks, nezda sa to len tebe - ta moderatorka je priserna!!! poznate ten pocit, ked sa citite trapne za niekoho ineho? presne to som vcera prezivala, ked som videla tuto sutaz...ale mozno sa vypracuje, uvidime
Je to dost poidivuhdna hra. Ked som tam volal, len mi povedala, ze moje cislo bolo zaradene do zoznamu. A potom bol len opsadzovaci ton stale. A za to uz zhrablo peniaze (36 Sk). Lebo je to audiotext. Dajte si na to pozor.P.S. Ta moderatoeka je fakt trapna. Vyzerala minule, ako v
pyzame.
zda sa to len mne alebo je ta moderatorka trapna??