MEDIA NEWS
Verejnoprávna Česká televize plánuje zmodernizovať svoj imidž - zmení logo a vizuálny štýl. Podľa jej hovorcu Martina Krafla, verejnú súťaž vyhlási ešte v marci. Súčasné červeno-biele logo vzniklo v 50. rokoch a odvtedy prešlo niekoľkými zmenami. Posledná sa spája s rokom 1997. "Cieľom zavedenia jednotného dizajnu je zjednotiť používanie značky ČT vo všetkých štúdiách a definovať záväzný manuál praktických aplikácií loga," uviedol pre idnes.cz Krafl. Ako dodal, moderný grafický systém by sa mal prejaviť nielen na obrazovke, ale aj mimo nej. Televízia chce pre spoluprácu osloviť najväčšie dizajnérske spoločnosti. Návrhy vyhodnotí medzinárodná skupina nezávislých odborníkov. Okrem iných ju budú tvoriť profesionáli z odboru grafického dizajnu, vizuálnej komunikácie, marketingu a televíznej grafiky z britskej BBC a francúzskej ARTE.