Voľby v TV Markíza
Predvolebná kampaň na obrazovkách televízie Markíza začne 3. júna 2006. Reklamné kampane jednotlivých politických strán budú odvysielané v samostatných reklamných blokoch, ktoré budú rámcované oznamom, že ide o platenú politickú reklamu. TV Markíza zabezpečí pre všetky kandidujúce politické strany a koalície rovnaké podmienky nákupu vysielacieho času a rovnaké cenové a platobné podmienky. Televízia takisto rovnomerne rozdelí časy medzi jednotlivé politické subjekty tak, aby určením času vysielania nebol žiaden z nich znevýhodnený. Ceny reklamného času vyčleneného na predvolebnú kampaň stanovila televízia Markíza výrazne pod úrovňou komerčného cenníka. V závislosti od rozsahu uplatneného vysielacieho času zaplatí politický subjekt za kampaň cenu, ktorá je v porovnaní s cenníkom reklamy až o 50 percent nižšia. Týmto chce Markíza jasne deklarovať, že voľby nie sú pre ňu výlučne komerčnou záležitosťou, ale ako najsilnejšie médium na Slovensku ich chápe predovšetkým ako službu občanom. TV Markíza bude politickú reklamu vysielať celkovo 15 dní počas všetkých dní v týždni. Pre tieto účely je vytvorených celkovo 60 samostatných reklamných blokov, pričom v jeden deň uvidia diváci 3 až 5 blokov. Posledný reklamný blok bude odvysielaný 17. júna o 18.46.
Zmluvné podmienky k uzatvoreniu zmluvy na vysielanie politickej reklamy TV Markíza