31. 7. 2007

Maily mesiaca

Maily mesiaca
Pán riaditeľ, som „obyčajný“ koncesionár STV, od ktorého mocenskými prostriedkami každý mesiac „štátne“ orgány (ktorých živíme z daní a odvodov) vypaľujú určitú sumu peňazí, z ktorých pracovníci STV (a teda aj Vy) a hŕba ďalších príčinlivých živia seba a svoju rodinu. Podľa sčítania obyvateľstva z 26.5.2001 sa k slovenskej národnosti prihlásilo 85,8 % obyvateľov, ale k českej národnosti len 0,8 %. Napriek tomu rôznymi reláciami, zábavnými a vzdelávacími programami, ako aj filmami v českom jazyku ako nový predstaviteľ vedenia STV pokračujete neprerušene v programe odnárodňovania slovenského obyvateľstva. Neviem, kto ten program naštartoval, ale neustále pokračuje, porušujúc základné národné rozvrstvenie obyvateľstva tejto „krajiny“. Nejde len o to, že programy STV sú podľa mňa nepozerateľné, keďže ich tvoria podľa mňa neinteligentní a neschopní ľudia. Tých dúfam časom nahradíte inteligentnými, vzdelanými a civilne vystupujúcimi. Osobne ma uráža aj to, že nanucujete slovenskému obyvateľstvu programy v cudzom jazyku, čím porušujete jednu zo zásad normálnej spoločnosti, že ak Vám niekto platí za služby (hoci táto platba je nedobrovoľná, vynucovaná násilným vypaľovaním), služby by sa mu mali poskytnúť v jeho rodnom jazyku. Viem, že sám nič nezmôžem, ekonomický fašizmus, vydieranie, podplácanie a výpaľníctvo v tomto „absurdistane“ veselo bujnejú, ba priam určujú charakter kapitalizmu, ktorý je tu nastolený a umelo udržiavaný. Ale napriek tomu ostro PROTESTUJEM proti tomu, aby ste pokračovali v programe odnárodňovania slovenského obyvateľstva v Slovensku! M.Š. , disident Dodatok - báseň pisateľa : Môj celý život pozostával z neuveriteľných šťastných príhod, o ktoré som sa rozhodol podeliť s obyvateľstvom Slovenska. Len jeden raz sa ku mne obrátilo šťastie chrbtom. Bolo to za slovenského štátu a ja som v snahe urobiť dobrý skutok, podpálil, našu dobru "Starú školu ". V čase sériových popráv, som bol na vojne zahrnutý do Slánskeho bandy, a odsúdený na trest smrti. Som však tu živý, zdravý a predstavujem sa Vám. Vlasy striebro mi už zdobí z krátkej, nedávnej len doby. A žlté boli. Sťa Slnečnica poľná. No strácajú už žlť, do striebra idú zvoľna. Čo spôsobilo tak náhlu zmenu tú, čas padania listov, čas vtákov odletu? Nie! Tá doba je každým rokom, ako roky idú svojím krokom. Aj v kvetu puku život vzniká, keď z Jari doňho Slnko vniká. Náš život tiež tak vzbudí sa, keď láska s láskou stretnú sa. Po prvých rokoch plazivých, krokoch neistých, keď každé mláďa učí sa, Až Homo Sapiens, vzpriami sa. Už uleteli roky mladosti, roky snov, i hlúposti. l dobu lások odvial čas, už kriví páter sa, šedivie vlas.

MOTTO je uvedené v predmete toho mejlu

SOM čLOVEK TAZVANÝ SVIETENÝ.

Prvý krát som bol osvietený, ako žiak tretej triedy Rimsko kalolíckej školy ľudovej, ešte v roku 1939, po príklade učebnej látky z hodiny náboženstva, ktoré nám "Forcírovala", naša vtedajšia slečna Katechetka, Bardiovska, ako ona názývala čítanie učebnej látky i slova Božieho, kedˇsom údajne podpálil našu dobru "Starú školu". Nebola to však pravda, a svätá pravda sa prejavila a potvrdila hneď po príchode "farejverov" že ja som konal iba tak ako keď boli osvietení píšuci sväté piesne do jednotného katolíckého spevníka. Pretože ja som zapalíl cez veľkú prestávku iba papiere vo velkých a vysokých kachliach a dým cez jeden komín zahalil celú našú rímsko katolícku školu ľudovu. (údajne svietilo slnko do komína) Preto odvtedy pri podobných príležitostiach, využívam moje osvietenie pri rôzných priležitostiach ako napríklad teraz keď idem konštatovať Vašu úbohosť, a víťazstvo Rusko-Americkej zbrojne mašinerie, v tajnej dohode o našom zotročení ala dovoz otrokov do ameriky a zemliankovej kultúry Carskom Rusku. Mám na mysli Vaše vysielanie ako sú napríklad "Drišlakoviny" ale i devädesiať percent vysielného programu. A teraz si pomôžem pre Vaše pochopenie ako to urobila, keď vystúpila so svojim prejavom babka Vančova, (Viď článok v Pravde) na okresnej konferencií KSS našom meste. ČO NÁS ŚROFUJETE, PREĆO NÁS ŚROFUJETE, DO KEDY NÁS BUDETE ŚROFUVAŤ ? K. P. Spisovateľ, básnik, dramatik. satirik a publicista.