14. 8. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Vinohrad mám najznámejší na svete. O tom som absolútne presvedčený. Dúfam, že tento rok tam bude úroda, ktorá bude zodpovedať mojim predstavám, pretože už mám dokonca nachystané na fľašku aj krásne vinety a chcem každému poslancovi Národnej rady, keď to víno urobím, darovať jednu fľašu vína. Už mám aj presný názov. To víno sa bude volať Mikulášove slzy." Robert Fico "Vďaka naším západným priateľom Rusko čelí totálnej diplomatickej porážke a prakticky každá jedna krajina na svete zostala verná gruzínskej územnej celistvosti. Cesta smerom k EÚ a NATO je otvorenejšia než kedykoľvek predtým." Michail Saakašvili "Pán podnikateľ Bugár mal prísť na rokovanie republikovej rady 16. júna. Teraz mu odporúčam, aby dokončil rokovania s pani Tomanovou." Pál Csáky "Chcete, aby som vám povedala, čo si o tom myslí môj muž?" zopakovala Clintonová. "Môj manžel ale nie je ministrom zahraničných vecí, ja som. Ak chcete môj názor, poviem vám svoj názor. Nebudem predsa tlmočiť myšlienky môjho muža." Hillary Clintonová „Nemôžem pokračovať v investovaní v prostredí tajného rozhodovania a odmietania rokovať o základných veciach..Budem si musieť rozmyslieť plány a požadovať legálnu náhradu inde“. Mário Hoffmann

"Takéto riešenie je len pre blbečkov typu Palko. Pán Palko je neschopný blbeček bez politickej agendy.“ Alexander Patkoló