18. 6. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Vy idete kričať, ako idete ľuďom pomôcť? Veď vy ste tým najslabším vrstvám obyvateľstva nevedeli pomôcť, do hrobu ste ich dohnali, tak čo vy tu rozprávate.“ Ján Senko

"Teraz sa budete chváliť a vypisovať nezmysly. Ja môžem podať len trestné oznámenie. Čo má iné urobiť? Mám k vám prísť a dať vám facku, pretože ste podvodníci? To neurobím, pretože som v pozícii predsedu vlády a musím rešpektovať nejaké pravidlá hry." Robert Fico

„To, čo sa teraz deje v rámci predvolebnej kampane, nemá nič spoločné s demokraciou, také veci môžu diať len v Urundi-Burundi, ale nie u nás. " Robert Fico

„Atmosféru ja mám veľmi dobrú, zatiaľ som neminul ani jedinú vreckovku.“ Robert Kaliňák

"Je mi do plaču, je mi smutno zo Slovákov. Všetci budeme plakať a krvavé slzy." Ján Slota

„Museli sme sa dotknúť dna, aby sme sa mohli odraziť.“ Milan Urbáni

„To všetko sa zle skončí. Koalícia s Hídom je cestou do pekla, začiatok konca slovenskej štátnosti.“ Ján Slota

"Ježíš to by bolo úžasné. Kokso - Johny Cash by nebol v parlamente?" Richrad Sulík

"Riško, drž balónik a čakaj." Iveta Radičová

"Možno, že teraz si myslíte, že plačeme a teraz sa všetci trasieme, že prídeme o vládne bavoráky a podobné veci, nie je to tak." Robert Fico

"Srbskí politici trpia obsesívnou nekrofíliou v súvislosti s mŕtvymi a zabudnutými vecami. Toto je presne prípad úvah o návrate Kosova pod srbskú kontrolu." Hashim Thaci

„Bolo pár chybičiek krásy, ktoré sa stali pri niektorých obstarávaniach.“ Rafael Rafaj

"Británia môže vážne medzinárodne utrpieť, pokiaľ nebudeme mať dostatok ľudí hovoriacich modernými cudzími jazykmi a nie len zbytočnými cudzími jazykmi ako francúzština. " Chris Bryant , bývalý britský minister pre európske záležitosti