30. 8. 2010

A prehrali obaja

A prehrali obaja
Triumf Talentmanie . Súboj dvoch televíznych talentových show jednoznačne vyhrala Markíza! TV MarkízaTakmer súčasne odštartovali v nedeľu večer Česko Slovenská show Talentmania na Markíze a Česko Slovensko má talent na konkurenčnej stanici Joj. Diváci však jednoznačne určili víťaza. Talentmania bola jednotkou na trhu a s hodnotou share 38,9% (12-54) výrazne predstihla konkurenciu. Celkovo si Talentmaniu zaplo až 1 194 000 divákov (AvRch), pričom dosiahnutý reach bol najvyšší zo všetkých programov odvysielaných v tomto roku. Najväčší divácky záujem o program prejavila najmä mladá časť populácie: ženy 15-24 (shr 49,4 %). Nedeľný prime time na Markíze (shr 38%) hlavne vďaka Talentmanii jednoznačne potvrdil, že Markíza je jasný líder na trhu. PR oddelenie TV Markíza
Česko Slovensko má talent si získava divákov i prevahu na trhu .Celosvetovo najúspešnejšia talentová šou Česko Slovensko má talent odštartovala na obrazovkách TV JOJ a TV Prima s nadpriemerným podielom na trhu! Predstavili sa skvelé talenty, hviezda porota i originálna moderátorská dvojica. Úvodná časť originálnej talentovej šou Česko Slovensko má talent získala v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,7% a podiel 30,6%. Celkový počet divákov v 12+ dosiahol takmer 600 tisíc. V najsilnejšej minúte dosiahla šou rtg 18,1% a podiel 46,3% (12-54). Najsledovanejšou bola šou vo veľkých mestách 50 -100 tis. obyvateľov, kde dosiahla podiel 38%. Napriek tomu, že konkurencia začala svoju šou o viac ako 20 minút skôr, bez konkurencie Česko Slovensko má talent, diváci postupne prechádzali na TV JOJ a v druhej polovici šou (po druhom reklamnom brejku) už bola TV JOJ lídrom na trhu. Podobný priebeh mala šou aj v susednom Česku, kde diváci postupne prechádzali k Česko Slovensko má talent na Prime, ktorá bola v druhej polovici šou taktiež lídrom na trhu. Včera sa divákom predstavili skvelé talenty, ktoré hodnotila hviezdna porota – Lucie Bíla, Jan Kraus a nekompromisný Jaro Slávik. Večerom divákov, ale i súťažiacich sprevádzala originálna moderátorská dvojica Martin Pyco Rausch a Jakub Prachař. Ďalší večer plný emócií, zážitkov a skvelých i netradičných vystúpení bude pokračovať už najbližšiu nedeľu – 5. septembra o 20:15 hod. iba na TV JOJ a TV Prima! Jednotkou na trhu bola včera TV JOJ aj v čase vysielania hlavného spravodajstva Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli v 12-54 rtg 10,8% a podiel 37%. Televízie s logom JOJ získali v nedeľu 29. augusta 2010 spolu podiel na trhu 23,3% celodenne a 29,3% v primetime. Jozef Gogola, Vedúci PR TV JOJ