29. 12. 2010

LMFAO

LMFAO
Od 1. januára 2011 na poste generálneho riaditeľa TA3 Mgr. Mateja Ribanského nahradí Michal Gučík. Michal Gučík pôsobil ako kreatívny riaditeľ a majiteľ reklamnej agentúry. „Nástup Michala Gučíka na pozíciu generálneho riaditeľa TA3 vnímame ako prínos pre televíziu, najmä vzhľadom na jeho dlhoročné pôsobenie a skúsenosti v mediálnej oblasti. Zároveň chcem poďakovať pánovi Matejovi Ribanskému za významný posun, ktorý televízia pod jeho vedením za posledné dva roky dosiahla a zaželať mu veľa úspechov na novom pôsobisku v televízii Markíza,“ hodnotí zmenu na poste generálneho riaditeľa PhDr. Pavel Komorník, M.B.A., konateľ TA3 patriacej do skupiny Grafobal Group. „Svoje vymenovanie vnímam ako profesionálnu výzvu. Za jednu z najdôležitejších priorít považujem udržanie vysokej úrovne súčasného spravodajstva, a verím, že v budúcnosti sa nám podarí ešte viac zvýšiť jeho profesionalitu prostredníctvom poskytovania kvalitných informácií naživo, či odbornou prácou redaktorov a reportérov. Plánujem pokračovať v rozvoji nových technológií, internetu, v skvalitňovaní vysielania a posilňovaní interaktivity medzi TA3 a divákmi. Verím, že aj pod mojím vedením sa TA3 ako spravodajskej televízii bude aj naďalej dariť upevňovať pozíciu mienkotvorného a etablovaného subjektu na slovenskom mediálnom trhu,“ hovorí nový generálny riaditeľ Michal Gučík. Mgr. Matej Ribanský má dlhoročné skúsenosti ako riadiaci pracovník v oblasti médií. Do funkcie generálneho riaditeľa spravodajskej televízie TA3 nastúpil vo februári 2009. V rokoch 2006 až 2007 pracoval ako CEO v televízii JOJ, 2000 – 2006 pôsobil ako obchodný riaditeľ televízie Markíza. V minulosti stál na čele viacerých reklamných agentúr Soria&Grey (1998 – 2000, Managing Director), Ogilvy&Mather (1994 – 1998, Mediálny riaditeľ). TA3 potvrdila počas pôsobenia M. Ribanského svoje opodstatnenie a postavenie na slovenskom mediálnom trhu. „TA3 si udržala kredit nezávislej a rešpektovanej televízie, ktorá sa stala uznávaným objektívnym a aktuálnym zdrojom informácií. Pred nástupom do funkcie bolo mojím cieľom posilniť pozície televízie na trhu. Myslím, že v rámci možností, ktoré boli do veľkej miery ovplyvnené ekonomickou krízou, sa mi tento cieľ podarilo splniť. TA3 sa posunula výrazným krokom vpred, vďaka viacerým inováciám sa jej podarilo zabezpečiť kvalitnú výrobu spravodajstva, divákom prinášať viac živých vstupov z aktuálneho diania na Slovensku, a to aj prostredníctvom internetu,“ povedal M. Ribanský.