29. 9. 2011

RTVS NEWS

RTVS NEWS

Novou riaditeľkou Sekcie komunikácie Rozhlasu a televízie Slovenska bude od 1. októbra Lucia Čarná, ktorá predtým pôsobila v oblasti marketingu a reklamy. Ako copywriter a kreatívny líder pôsobila vo viacerých medzinárodných reklamných agentúrach. Okrem kampaní pre telekomunikačných operátorov vytvárala aj kampane pre Rádio_FM. Lucia Čarná sa tak od 1. októbra stáva členkou manažmentu Miloslavy Zemkovej. Jej pôsobenie v RTVS má prispieť k posilneniu komunikácie a propagácie Rozhlasu a televízie Slovenska smerom k verejnosti a médiám. „Vytvárať komunikáciu pre verejnoprávne médium, ktoré v sebe obsahuje 9 rozhlasových. staníc a dve televízne programoví služby, je výzvou a zároveň poslaním. RTVS patrí ľuďom, má pred nimi určitú zodpovednosť a musí si vážiť každého diváka či poslucháča. Verím, že sa nám podarí vytvoriť takú RTVS, ktorá bude naplnená rešpektom, férovosťou, bude otvorená a transparentná voči tým, pre ktorých je určená. Voči vám, ľuďom,“ hovorí nová šéfka Sekcie komunikácie RTVS. Doterajší riaditeľ Sekcie komunikácie RTVS Ľuboš Černák, ktorý túto sekciu viedol dočasne, bude riadiť predaj reklamného priestoru Slovenského rozhlasu v dcérskej spoločnosti Media RTVS s.r.o. Lucia Čarná (*1974) pôsobila v oblasti reklamy a marketingu. Je absolventkou Filozofickej fakulty UK, odbor Žurnalistika, špecializácia na audiovizuálne média. Po ukončení štúdia pracovala v reklamnej agentúre Wiktor/Leo Burnett na oddelení PR. Neskôr pôsobila ako copywriter a kreatívny líder v reklamných agentúrach Mark/BBDO (1998 – 2001), Publicis Knut (2004 – 2008), Euro RSCG (2008 – 2010) a posledný rok v regionálnej centrále VCCP v Prahe, kde sa okrem práci na klientovi Telefónica O2 Slovensko a Česká republika podieľala na viacerých nadnárodných kreatívnych konceptoch. Lucia Čarná počas svojho pôsobenia v slovenskej reklame pracovala na kampaniach pre klientov Orange Slovensko, Unicef, Rajo, Slovenskú sporiteľňu, Rádio Twist, Pepsi, Prvú stavebnú sporiteľňu, ŠkoFIN, či Glaxo Welcome a posledné 4 roky na pre klienta Telefónica O2.

Kampane, ktoré si najviac cení:

Kampane pre Rádio Twist “Som Twist Positive” a “Vieme, čo chcete počuť” Uvedenie produktu O2 Fér na slovenský trh Reklamné kampane pre Slovenský rozhlas