24. 2. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Usilujeme sa získať aj sponzorov, ale narazili sme na prípady, že ľudia, ktorí nám sľubovali sponzoring, boli vlastne nastrčení nejakými hráčmi z pozadia, ktorí nás chceli zneužiť, alebo chceli nás stiahnuť do netransparentných vecí a tak sa vám priznám, že áno, stojíme takmer s holými rukami.“ Ján Budaj

„ Hrám to od svojich dvadsiatich rokov, keď som začal hrať na americkej univerzite, kde som študoval. Hrám pólo kvôli svojej láske ku koňom. My v 99% sa snažíme robiť politiku pre 99% občanov.“ Ivan Weiss ml

„ Policajti väčšie skupinky ľudí na protest nechceli pustiť s tým, že na námestí údajne hrozia výtržnosti.Mám túto informáciu od ľudí, povedali nám, že stretli policajtov, ktorí im povedali, že tam nemajú ísť. Neviem, čo za tým je a už ma ani nebaví premýšľať, čo za tým je. Čelíme spravodajským hrám a obrovskej hre médií.“ Lucia Gallová

„Za znalecký posudok by sme zaplatili trikrát viac ako bolo 500 eur pre Hanzela.“ Richard Rybníček

„Mestský úrad nie je galéria ani múzeum a v týchto ťažkých časoch je nutné predávať aj hnuteľný majetok, ktorý nemáme ako využívať.“ Erika Ságová, hovorkyňa mesta Trenčín

„ Vážený pán riaditeľ, vzhľadom na patovú situáciu, do ktorej sa evidentne dostala po dnešnej tlačovke ministra financií v TA3 Finančná správa SR a tým aj celý štát, Vás chceme ako verejnoprávnu televíziu požiadať o možnosť vystúpiť vo Vašej televízii čo najskôr. S úctou „ Ing. Peter Birčák Výkonný riaditeľ a konateľ Novitech Tax, s.r.o.

"Uvedomujem si ale, že stretávať sa s ním bola veľká chyba. Jediné, o čo mi išlo, bolo zistiť, kto sú zradcovia v koalícii. Pokúšal som sa získať tieto informácie, ale ukázalo sa, že ako tajný agent by som kariéru nespravil. Namiesto toho som sa stal súčasťou vykonštruovaného príbehu.“ Richard Sulík